AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvor flink er du til å skjule at du er tiltrukket av noen? Merker den andre personen ingenting eller gjør du det tydelig? Anonymkode: 1a8f4...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvorfor skulle man ønske å skjule at man er tiltrukket? Viser tydelig tegn til interesse. Anonymkode: c5e42...c02 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor skulle man ønske å skjule at man er tiltrukket? Viser tydelig tegn til interesse. Anonymkode: c5e42...c02 Hvis man er sjenert for eksempel. Anonymkode: 1a8f4...5f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg er ekspert på å ikke vise interesse. Overser personen fullstendig. Hvorfor? Fordi jeg antar at ingen vil ha meg uansett, eller ville synes det var et kompliment at jeg var interessert, så for å spare meg selv for smerte og ydmykelse viser jeg aldri interesse. Anonymkode: ef94e...5ac 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 Vet ikke. Har aldri opplevd at noen har sagt direkte til meg at de har gjennomskuet interessen min, men jeg blir veldig bevisst på alt av kroppsspråk som kan avsløre hva jeg føler, så det kjennes ut som at jeg bør være lett å avsløre. Tipper det iallfall er noen som har gjennomskuet meg, men kanskje ikke alltid, og kanskje det også blir påvirket av hvor sterkt tiltrukket jeg er av vedkommende, hvor flink jeg er til å skjule det. Anonymkode: b3219...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg er nok ikke det 😅 Akkurat nå har jeg et skikkelig crush på en jeg treffer på Sats hver uke. Han er seriøst den kjekkeste mannen jeg noen gang har sett, og jeg _sliter_ med å la være og stirre på ham! Er ganske sikker på at han har lagt merke til det, men jeg gjør mitt beste for ikke å virke creepy 🥴. Men, jeg aner ingen verdens ting om ham, så det er lite å gå på. Han kan være godt gift for alt jeg vet, så jeg forsøker å bare komme over det… Han er nok langt over min liga uansett. Anonymkode: e03ff...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ekspert på å ikke vise interesse. Overser personen fullstendig. Hvorfor? Fordi jeg antar at ingen vil ha meg uansett, eller ville synes det var et kompliment at jeg var interessert, så for å spare meg selv for smerte og ydmykelse viser jeg aldri interesse. Anonymkode: ef94e...5ac Samme her ❤️ Anonymkode: 95c3c...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Veldig flink, kanskje altfor flink? Å vise interesse for en jeg er tiltrukket av, er noe av det er skumleste jeg kan tenke meg. Det er knapt noe annet jeg er mer redd for å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 Kniv & gaffel skrev (1 time siden): Å vise interesse for en jeg er tiltrukket av, er noe av det er skumleste jeg kan tenke meg. Det er knapt noe annet jeg er mer redd for å gjøre. Hvorfor? Anonymkode: 1a8f4...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 1a8f4...5f8 Fordi jeg er redd det skal bli pinlig eller ubehagelig for den jeg interessert i. Jeg har dårlig selvtillit når det gjelder meg selv som person, og har vanskelig for å tenke at noen kan bli interessert i meg. På andre områder er jeg trygg. For eksempel holder jeg jevnlig faglige foredrag eller synger foran publikum, og det er bare moro og spennende. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 Kniv & gaffel skrev (5 timer siden): Fordi jeg er redd det skal bli pinlig eller ubehagelig for den jeg interessert i. Jeg har dårlig selvtillit når det gjelder meg selv som person, og har vanskelig for å tenke at noen kan bli interessert i meg. Samme her. Anonymkode: 1a8f4...5f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. desember 2024 #12 Del Skrevet 12. desember 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2024 #13 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 17.00): Hvor flink er du til å skjule at du er tiltrukket av noen? Merker den andre personen ingenting eller gjør du det tydelig? Anonymkode: 1a8f4...5f8 Det er ikke noe jeg velger å legge skjul på. Ser ikke noe poeng i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Del Skrevet 12. desember 2024 Dårlig! Er forelska i sjefen min akkurat nå, han er sikkert 10-15 år minst eldre enn meg, men jeg kan ikke la være å smile litt ekstra rundt han. Vet ikke om han merker det, vi har sendt hverandre hjerter på teams så kanskje det blir noe 😍 Anonymkode: e1fda...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #15 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 19.31): Jeg er ekspert på å ikke vise interesse. Overser personen fullstendig. Hvorfor? Fordi jeg antar at ingen vil ha meg uansett, eller ville synes det var et kompliment at jeg var interessert, så for å spare meg selv for smerte og ydmykelse viser jeg aldri interesse. Anonymkode: ef94e...5ac Da går du glipp av ting!! Anonymkode: 89ef4...21c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 22.19): Samme her ❤️ Anonymkode: 95c3c...7b1 Kjedelige folk! Anonymkode: 89ef4...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Del Skrevet 12. desember 2024 Kniv & gaffel skrev (På 11.12.2024 den 9.39): Veldig flink, kanskje altfor flink? Å vise interesse for en jeg er tiltrukket av, er noe av det er skumleste jeg kan tenke meg. Det er knapt noe annet jeg er mer redd for å gjøre. Nesjda! Ikke skummelt! Anonymkode: 89ef4...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dårlig! Er forelska i sjefen min akkurat nå, han er sikkert 10-15 år minst eldre enn meg, men jeg kan ikke la være å smile litt ekstra rundt han. Vet ikke om han merker det, vi har sendt hverandre hjerter på teams så kanskje det blir noe 😍 Anonymkode: e1fda...266 Du får satse på at han ikke har en magisk spåkule. ^^ Anonymkode: da0fe...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 Kniv & gaffel skrev (På 11.12.2024 den 9.39): Å vise interesse for en jeg er tiltrukket av, er noe av det er skumleste jeg kan tenke meg. Det er knapt noe annet jeg er mer redd for å gjøre. Du er kvinne? Veldig mange kvinner har veldig stor frykt for avvisning, hvorfor? Skal jo mye til før en kvinne tør å vise interesse Anonymkode: 07ce1...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #20 Del Skrevet 12. desember 2024 Hvorfor skulle jeg ville skjule det? Nei, det er bare negativt, tenker jeg. Anonymkode: a37b0...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå