AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg skal hekle et skjerf, og lurte på om noen har anbefalinger til hvilket garn som både kommer i en del farger, er lett å vaske osv, er varmt, og ikke er så dyrt. Vurderte først bare drops air, men tror jeg vil ha noe litt tyngre og billigere. Noen tips? Anonymkode: 5f286...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Hva med Drops Nepal? Det er et litt grovere garn, men det er varmt og tungt. Anonymkode: e2e66...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Finull fra Rauma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 Finull eller Lamull fra Rauma! Lamullem deres brukes også til babyplagg og blir veldig mykt i bruk. Det er verdt å bruke pengene på gode fibre, jeg har dessverre dårlig erfaring med loing fra Drops-garn, mens plagg i Rauma-garn kan arves i generasjoner. Kjedelig å legge mye arbeid i noe som blir fort slitt. Anonymkode: 1b3ac...907 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå