AnonymBruker Skrevet 10. desember #1 Del Skrevet 10. desember Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan samle beretninger og info om møter med aliens og/eller det som kalles kryptider. Og siden kryptider ofte blir rapportert til å ha overnaturlige egenskaper, og siden folk ofte opplever overnaturlige ting når de ser kryptider, så legger jeg det i denne tråden. Mange ser også på det som "overtro", siden disse vesenene ikke blir anerkjent av vitenskapen uansett hvor mye de blir sett, tatt bilde av og filmet... Dette er en av de første videoene jeg fant med noen som selv forteller om et møte med Dogman/Wolfman. Det er en utrolig spennende historie og ganske så overbevisende: Anonymkode: df1f6...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #2 Del Skrevet 10. desember Jeg tror på aliens, og føler ikke at de hører sammen med de andre du nevner. Kryptider er jeg skeptisk til, verden er bare ikke så magisk. Jeg har sett mange dokumentarer om sånt, og alle disse vitnene må jo ha sett noe. Det hadde vært moro om det fantes, eller kanskje mer skummelt? Anonymkode: 1e60b...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember #3 Del Skrevet 12. desember Grunnen til at jeg har satt aliens sammen med kryptider her, er at jeg vil poste begge typer videoer, og videoer som ikke nødvendigvis passer i én kategori også. Her er et intervju med en soldat som var på oppdrag da de fant et krasjet fartøy som han ikke har sett verken før eller siden, og språket inne i fartøyet var ikke noe kjent språk vi kjenner til: Anonymkode: df1f6...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Lock Ness monster i Alaska? 9 minutter inn viser de video av det som ser ut som en stor slange som svømmer oppover en elv. Alaska er utrolig interessant når det gjelder kryptider og aliens, og mange mennesker har forsvunnet uten et spor. Det er ikke mange som bor i Alaska (733 406 i 2023), likevel har det forsvunnet over 20 000 mennesker der: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå