Gå til innhold

Aliens, Sasquatch, Bigfoot, Yeti, Yowie, Wolfman, Dogman, Rake, Chupacabra etc....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan samle beretninger og info om møter med aliens og/eller det som kalles kryptider. Og siden kryptider ofte blir rapportert til å ha overnaturlige egenskaper, og siden folk ofte opplever overnaturlige ting når de ser kryptider, så legger jeg det i denne tråden.
Mange ser også på det som "overtro", siden disse vesenene ikke blir anerkjent av vitenskapen uansett hvor mye de blir sett, tatt bilde av og filmet...

Dette er en av de første videoene jeg fant med noen som selv forteller om et møte med Dogman/Wolfman. Det er en utrolig spennende historie og ganske så overbevisende: 

Anonymkode: df1f6...0cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror på aliens, og føler ikke at de hører sammen med de andre du nevner. Kryptider er jeg skeptisk til, verden er bare ikke så magisk. Jeg har sett mange dokumentarer om sånt, og alle disse vitnene må jo ha sett noe. Det hadde vært moro om det fantes, eller kanskje mer skummelt?

Anonymkode: 1e60b...b9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg har satt aliens sammen med kryptider her, er at jeg vil poste begge typer videoer, og videoer som ikke nødvendigvis passer i én kategori også.

Her er et intervju med en soldat som var på oppdrag da de fant et krasjet fartøy som han ikke har sett verken før eller siden, og språket inne i fartøyet var ikke noe kjent språk vi kjenner til: 

Anonymkode: df1f6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lock Ness monster i Alaska? 9 minutter inn viser de video av det som ser ut som en stor slange som svømmer oppover en elv. Alaska er utrolig interessant når det gjelder kryptider og aliens, og mange mennesker har forsvunnet uten et spor. Det er ikke mange som bor i Alaska (733 406 i 2023), likevel har det forsvunnet over 20 000 mennesker der: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 15.23):

Jeg tror på aliens, og føler ikke at de hører sammen med de andre du nevner. Kryptider er jeg skeptisk til, verden er bare ikke så magisk. Jeg har sett mange dokumentarer om sånt, og alle disse vitnene må jo ha sett noe. Det hadde vært moro om det fantes, eller kanskje mer skummelt?

Jeg tror de hører sammen, siden det ofte er både ufo-aktivitet og kryptider på samme sted. Men mest har jeg slått det sammen fordi jeg vil poste videoer av begge deler her. Jeg er overbevist om at de eksisterer, og at verden er så magisk, og skremmende også. Noen rapporterer om udramatiske møter, mens andre knapt slapp unna med livet, og andre igjen bare forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil Schneider som døde av "selvmord" i 1996 forteller om hvordan myndighetene i USA har gjort avtaler med aliens: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja aliens osv er ekte, mange går rundt blant oss pr i dag men de ser ut som oss men de er for å sjekke, ko trollere oss slik at alt går bra. Men de siste årene har vi hatt for mange mennesker(WEF) som gjennom makt og ressurser har endret på rasens muligheter i evolusjonen  i tiden fremover ved at de går direkte til angrep på oss og kloden vi bor på. Dette er et ledd i å skaffe seg total økonomisk dominans som vil ende i at de vil ha total kontroll på kloden om de får det til. Dette har de som mål tre i kraft ca år 2030 men siden mennesket også er en alien rase som ble plassert på jorden for å gå gjennom evolusjonen og skape en rase utviklet til å ta vare på kloden. Men nå kan ikke aliens lenger sitte å se på at dette får utvikle seg slik at de fremskyndet egen avsløring av sin tilstedeværelse i rommet. Dette for å stoppe WEF og deres eliteplan hvor ca 7 mill mennesker vil eie og styre alt og resten vil slave for dem og jobbe for de. Nå har de altså fremskyndet sin avsløring og tilstedeværelses til ca år 2025-2027 for å stoppe dette og endre hele klodens styre og oppbygging. De vil gi hele kloden gratis strøm, fjerne alle lands grenser og regjeringer/kongedømme. Vi skal ha en klode, ett folk. Ressursene kloden gir oss vil bli fordelt slik at alle vil kunne få like muligheter i fremtiden. Som eksempler kan nevnes vår olje, alt regnet vår vil være noe av de ressurser som vil fordeles til hele klodens beste. Slik vil det bli med fisk, buskap osv. men litt over tid etter at de har tatt kontroll og gitt oss info om hvordan kloden skal styres og forvaltes.

Dette gjøres nå fordi kloden vår er styrt av egoistiske mennesker som er maktsyke og som har som mål å tilegne eierskap og styring til sin gruppe som kalles Eliten. Deres mål er å eie alt, styre sine arbeidere (slaver som er resten av klodens befolkning) for å opprett. det vil skapes klasser hvor økonomiske grenser skiller dem og alt vil bli kontrollert av militære voktere.

MEN, dette er altså en fullstendig uakseptabel utvikling for kloden og våre beskyttere i rommet vil komme i forkant for å overta kontrollen i tide og frata Elitens mulighet til å sluttføre sin plan med å overta og kontrollere kloden og befolkningen. Vi vil altså bli reddet av (for oss ukjente) raser av aliens fra universet. Fremover vil vi komme til å fjerne alle grenser mellom alle jordens land og alle vil kunne reise fritt til alle land i verden. Vi skal ha en sunn og god økonomi og krig vil ikke bli akseptert. Våpenamnisti ventes for å få få fjernet våpen i privat eie.

Det er nok sikkert mange som føler at dette er ren fantasi eller latterlig galskap de ler godt av. Jeg regner med at det samme gjelder for meg men jeg tåler det så lenge jeg til slutt får vist at dette stemmer. Håpet er at så mange som mulig vil forstå at vi kun er et pår unna Open Contact hvor alt vil bli forklart i tillegg til klarhet i vår historie etc

Earth 2.0 soon to be happening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
John McClane skrev (På 1.1.2025 den 17.12):

Earth 2.0 soon to be happening

Håper vi alle får en androide som personlig assistent. Det er drømmen, en effektiv androide som kan ta seg av alle mine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper vi alle får en androide som personlig assistent. Det er drømmen, en effektiv androide som kan ta seg av alle mine behov.

Det hadde vært knall. Tenk å komme fra jobb hver dag til nylaget middag, rent hus, nyklippet plen, etc etc. Og når jeg skal legge meg...

Anonymkode: 4e48f...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en ny kryptid-podcast med intervjuer med folk som har hatt observasjoner. Her er det en som har kommunisert med Sasquatch med bankelyder...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.27):

Ja vet at alt er ‘der ute’ og vanskelig å se for seg. Men vi får se, kanskje det skjer….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...