Gå til innhold

Er det noen her som har startet opp med en aktivitet (idrett, smånæring osv) ved å finne ut av alt selv, uten hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg ønsker veldig gjerne å starte opp med en aktivitet som krever en del av kunnskap som man må tilegne seg. Problemet er at folk rett og slett ikke er villige til å hjelpe. Jeg tar sikte på å lære meg alt selv, men synes det er skummelt. Har noen her startet med noe ved å lære alt helt selv?

Anonymkode: a5b77...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhengig av hva det er, kan du ofte finne kurs som gir deg kunnskap.

Anonymkode: c6f91...532

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gå på kurs, da?

En del hobby-ting, hage og oppussing og sånn finner du jo ut av på nett. Klatring, paragliding og dykking kan trenge kurs.Tennis trenger du noen som kan sjekke teknikken, svømming og  løping og orientering kan man jobbe mye med selv. 

Anonymkode: 7f4de...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri holdt i en fiolin da jeg kjøpte en for tre år siden. Kontaktet flere fiolinlærere, men samtlige ville kun undervise barn. Endte opp med å se gjennom noen YouTube-videoer for å lære meg diverse teknikker, og resten har vært timesvis med øving. Nå spiller jeg det meste, alt går på gehøret, og jeg vil si jeg er sånn passe god på fiolin. 

Anonymkode: b35aa...fef

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...