AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvordan hadde du reagert? Man avtaler en date på eksakt dag og klokkeslett, et par dager før daten. Så når date kveld kommer, så kommer han ikke. Du ringer og han sier han har glemt det og har dratt på kompistur. Hadde du gitt en sjans til? Anonymkode: c0e34...fea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg tviler, men skulle det skjedd ville det i hvert fall vært en forutsetning at han (eller hun for meg, som heteromann) selv ble jævlig flau og unnskyldte seg veldig. Hvis personen bare hadde ledd det bort eller tenkt at det jo var litt dumt, fremfor å lure på hvordan det er mulig å kødde det til så mye og vise forståelse for hvor dust det her var, hadde det vært helt uaktuelt. Anonymkode: 23c85...d21 12 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tviler, men skulle det skjedd ville det i hvert fall vært en forutsetning at han (eller hun for meg, som heteromann) selv ble jævlig flau og unnskyldte seg veldig. Hvis personen bare hadde ledd det bort eller tenkt at det jo var litt dumt, fremfor å lure på hvordan det er mulig å kødde det til så mye og vise forståelse for hvor dust det her var, hadde det vært helt uaktuelt. Anonymkode: 23c85...d21 Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. Anonymkode: c0e34...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Del Skrevet 10. desember 2024 Blokk og slett. Anonymkode: c8967...391 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. Anonymkode: c0e34...fea Da hadde det vært over og ut for min del. Anonymkode: 085c3...5ac 10 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan hadde du reagert? Man avtaler en date på eksakt dag og klokkeslett, et par dager før daten. Så når date kveld kommer, så kommer han ikke. Du ringer og han sier han har glemt det og har dratt på kompistur. Hadde du gitt en sjans til? Anonymkode: c0e34...fea Nei selvfølgelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 Du, han ga blaffen og fikk kalde føtter. Han er ikke interessert. Next! Anonymkode: 50d7d...c50 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. Anonymkode: c0e34...fea Nei absolutt ikke. For en respons. Synes responsen er det værste med det du forteller om. Fokus på seg selv og lite forståelse for at dette er trist for det. Vitner om lav emosjonell modenhet. Ikke hører han så interessert ut heller når han ikke foreslår nytt treff. Du fortjener mer enn det lunkne greiene der Anonymkode: 0e7c3...c3b 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 10. desember 2024 #9 Del Skrevet 10. desember 2024 Han måtte ha lagt seg flat og invitert på ny date og planlagt noe ekstra for å gjøre det godt igjen. Hvis ikke dette hadde skjedd = Blokk! 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2024 #10 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) Da skulle han ha lagt seg langflat og vært umiddelbart og oppriktig beklagende. Alle kan gjøre en blemme, det avgjørende er hvordan man håndterer det etterpå. Endret 10. desember 2024 av Daria 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #11 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. Anonymkode: c0e34...fea Ingen ny sjanse nei. Over og ut. Vær så god neste. Anonymkode: 5f52a...1b7 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #12 Del Skrevet 10. desember 2024 Nop. Next Anonymkode: f5919...e95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde du gitt en sjans til? Anonymkode: c0e34...fea Nei, TS. Du er ikke så desperat😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #14 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han sa bare "å dritt, det hadde jeg glemt, er på tur med kompisene denne helga, sorry assa" og mer prat om at han hadde vært stresset og greier med jobb. Men han foreslo ikke en ny dag heller. Anonymkode: c0e34...fea Jeg som svarte først her, og bare for å være helt klar: Da hadde jeg ikke engang vurdert en ny sjanse. Hun (eller han for din del) måtte ha reagert på en måte som gjorde det tydelig både at dette var uvanlig for henne og at hun forstod hvor kjipt det er for daten. Da kunne jeg vurdert det. Jeg hadde beklaget skikkelig om jeg glemte en ukegammel halvveis-avtale om å stikke innom foreldrene mine i løpet av en helg, han her glemte en helt spikret date på to dager. Det der er altfor tynn suppe. Anonymkode: 23c85...d21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #15 Del Skrevet 10. desember 2024 Nei hadde latt han seile sin egen sjø Anonymkode: d83b3...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 Nei, sånn vil jeg ikke bli behandlet så hadde ikke satset videre på en slik mann. Jeg synes jo man skal være rause med hverandre, men da må jo den andre parten også beklage oppriktig og gjøre en innsats for å gjøre ting bedre. Det skjedde jo absolutt ikke her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #17 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvis han har glemt en date to dager etter at dere avtalte den, så har det ikke betydd så mye for ham. Slett og gå videre. Anonymkode: f9d71...4e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #18 Del Skrevet 10. desember 2024 Han "glemte" det, høres det ut som. Les: Ble spontaninvitert på guttetur som fristet mer og ga rent faen i å avlyse daten, fordi han ikke eier respekt for andres tid. Anonymkode: 2c23c...993 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 Nope, hadde gått videre. Anonymkode: 00d6e...07f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #20 Del Skrevet 10. desember 2024 Tenker at det er lov å glemme iblant, og ville nok gitt en kvinne en sjans til. Men ikke mer enn det, skjer det 2 ganger på rad, så sier det nok mer om interessen, eller mangelen på den. Anonymkode: 9959a...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå