Gå til innhold

Hva er det ned kvinner som knytter største delen av sin verdi i å være attraktiv for menn og ha en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor oppstår en slik tenkning fra? Hvorfor er det så viktig for enkelte å være attraktiv og ha en bra mann at de får psykidke problemer om de ikke er så interessante for menn som de skulle ønske ? 

Anonymkode: 1eb6f...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love and sex addicts, les om det. Stammer ofte fra traumer i barndom der man lærer at man alene ikke er nok, man er ikke noe uten en partner til å bekrefte og validere en. Det er sykt og vondt. 

Hilsen eks love narkis. 

Anonymkode: f4af3...860

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor oppstår en slik tenkning fra? Hvorfor er det så viktig for enkelte å være attraktiv og ha en bra mann at de får psykidke problemer om de ikke er så interessante for menn som de skulle ønske ? 

Anonymkode: 1eb6f...afd

Fordi vi ikke lever i et vakuum. Uattraktive damer er ikke bare usynlige for det motsatte kjønn, de blir også diskriminert og dårlig behandlet på jobben, på butikken, i vennegjengen og så videre. Dessverre blir en kvinnes utseende vurdert og dømt på alle arenaer. I tillegg er det naturlig for alle mennesker å søke etter kjærlighet og nærhet. Ensomhet og fravær av kjærlighet over mange år er trist.

Anonymkode: 9f5c3...799

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært både umåtelig stygg og umåtelig pen. Livet som pen er lettere. Jeg ser at jeg har et problem der som jeg må jobbe med, det er noe feil når så mye av selvtilliten ligger i utseendet. Jeg har nok en atypisk spiseforstyrrelse. Men samtidig har jeg tatt utdannelse og har jobb og er opptatt av å være snill med de rundt meg, så jeg forsøker å fokusere på de tingene som er viktige i livet. Men utseendet tar for stor plass og er kilde til mye angst. Og jeg er heller ingen mannejager, har hatt samme mann i 20 år og ingen planer om å bytte han ut. Men det gir en enorm boost å få lange blikk av menn. Da jeg var på mitt peneste fikk jeg veldig mange tilfeldige smil av menn også på tilfeldige steder som på bussen og butikken. Det er visstnok et tegn på at man er attraktiv, og det ga unormalt ekstremt mye selvtillitsboost hos meg. Ikke bra. 

Anonymkode: 51f4c...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...