camillamille96 Skrevet 10. desember 2024 #1 Skrevet 10. desember 2024 (endret) Hei. Mensen min har vært 11 dager forsinka, tok en graviditets test, den var negativ. I dag fikk jeg plutselig veldig vonde sånn sammentreknings smerte + veldig mye blødning, også var dette på papiret etterpå. Hvordan legger jeg inn bilde? Endret 10. desember 2024 av camillamille96
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Skrevet 10. desember 2024 camillamille96 skrev (47 minutter siden): Hei. Mensen min har vært 11 dager forsinka, tok en graviditets test, den var negativ. I dag fikk jeg plutselig veldig vonde sånn sammentreknings smerte + veldig mye blødning, også var dette på papiret etterpå. Hvordan legger jeg inn bilde? Velg/trykk på «legg til filer» nederst i tekstboksen. Anonymkode: 72922...440
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Skrevet 10. desember 2024 camillamille96 skrev (52 minutter siden): Hei. Mensen min har vært 11 dager forsinka, tok en graviditets test, den var negativ. I dag fikk jeg plutselig veldig vonde sånn sammentreknings smerte + veldig mye blødning, også var dette på papiret etterpå. Hvordan legger jeg inn bilde? Du har får ny bruker til å legge inn bilde. Anonymkode: 54aef...977
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Skrevet 10. desember 2024 camillamille96 skrev (1 time siden): Hei. Mensen min har vært 11 dager forsinka, tok en graviditets test, den var negativ. I dag fikk jeg plutselig veldig vonde sånn sammentreknings smerte + veldig mye blødning, også var dette på papiret etterpå. Hvordan legger jeg inn bilde? Trenger du bilde for dette? Menneskekroppen er ikke en maskin som går i et fast mønster. Noen ganger tar mensen en u-sving unna det normale før den er tilbake i normal gjenge igjen. Pust med magen og slapp av. Anonymkode: ab935...43f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Skrevet 10. desember 2024 Hvis det var en rosa kjøttaktig klump kan det godt ha vært en decidual cast, ja. Helt ufarlig. Anonymkode: 010d5...1ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå