Perine Skrevet 10. desember #1 Del Skrevet 10. desember (endret) Å nei! Den kommer jeg til å savne. Jeg har begrenset forbruket av oppdrettslaks veldig mye pga alt styret med sykdommer osv. som har vært der, men jeg er veldig glad i sushi og sashimi, og koser meg litt med denne luksusen i blant. Hvor ellers får man tak i tilsvarende produkt? Nå vil de legge ned, og Støre får skylden. Salg av Salma-laks avsluttes – rammer 100 ansatte | ABC Nyheter https://www.nettavisen.no/okonomi/kutter-ut-salma-laks-produksjonen-100-ansatte-pavirket/s/5-95-2179126 Endret 10. desember av Perine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 10. desember #2 Del Skrevet 10. desember Huff, denne fikk du ikke noe særlig støtte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. desember Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember ashley jackson skrev (2 timer siden): Huff, denne fikk du ikke noe særlig støtte om. Nei, det er sikkert ingen som bryr seg om Salma-laksen da, stakkars den. Nå er det jo mest julemat i hodene på folk 🐟🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 10. desember #4 Del Skrevet 10. desember Bruker en del Salma laks, så kommer til å savne den. Den er jo ganske dyr så det blir jo ikke så ofte. Men unner meg det en gang i blant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 11. desember #5 Del Skrevet 11. desember Frøya laks har jo laks som tilsvarer Salma laks, den er som regel billigere i de fleste butikker også. Så det blir jo fortsatt mulig å lage sushi osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet onsdag kl 23:07 Forfatter #6 Del Skrevet onsdag kl 23:07 Svett.svele skrev (20 timer siden): Frøya laks har jo laks som tilsvarer Salma laks, den er som regel billigere i de fleste butikker også. Så det blir jo fortsatt mulig å lage sushi osv Å ja. Den hadde jeg helt glemt. Nå ble jeg veldig glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet torsdag kl 22:44 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:44 (endret) Interessant at NRK-artikkelen om saken ikke nevner den skitne oppdrettsnæringen som en del av årsaken til at forbrukerne rømmer fra produktet. De skylder kun på skatter og økte utgifter. De nevner heller ikke dødsfallene i Sverige som skyldes listeria fra oppdrettslaks. Betaler gledelig i dyre dommer for villaks, men ops, den er borte fra elvene våre. Skal tro hvorfor. Endret torsdag kl 22:44 av iliah 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet fredag kl 09:17 Forfatter #8 Del Skrevet fredag kl 09:17 (endret) iliah skrev (10 timer siden): Interessant at NRK-artikkelen om saken ikke nevner den skitne oppdrettsnæringen som en del av årsaken til at forbrukerne rømmer fra produktet. De skylder kun på skatter og økte utgifter. De nevner heller ikke dødsfallene i Sverige som skyldes listeria fra oppdrettslaks. Betaler gledelig i dyre dommer for villaks, men ops, den er borte fra elvene våre. Skal tro hvorfor. Jeg husker at det var mye rundt i mange typer media om problemene med oppdrettsfisken, men husker ikke hvor det sto. Jeg ble helt kvalm, og kjøpte ikke laks på lenge. Samtidig er jeg jo veldig glad laks, så jeg har begynt å kjøpe litt en sjelden gang. Villaks er ikke noe alternativ, for den er langt over mitt budsjett, men vet det er noen som prøver lykken i elvene. Det må være gøy å få laks på kroken. Aldri prøvd. Endret fredag kl 09:18 av Perine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Har aldri kjøpt denne dyre laksen, klarer meg med vanlig laks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå