Gå til innhold

Bank id brikke virker ikke lenger.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg ny? Kan jeg få en ny? Eller andre metoder å logge seg inn på? Har lastet ned engangskodeappen, men fen trenger man bank id til å få opprettet? Trenger litt hjelp her😅

Anonymkode: befd7...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt banken så får du ny brikke. 

Og når du får den nye brikken i posten kan du opprette BankID-appen på telefonen din, så har du en backup for fremtiden

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan får jeg ny? Kan jeg få en ny? Eller andre metoder å logge seg inn på? Har lastet ned engangskodeappen, men fen trenger man bank id til å få opprettet? Trenger litt hjelp her😅

Endret av Sansa20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du synes det er lettere å lage en tråd på temaet enn å ta en telefon til banken din?.

Anonymkode: a8e27...980

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du synes det er lettere å lage en tråd på temaet enn å ta en telefon til banken din?.

Veldig mange har fått helt allergi mot å bare gå tjenestevei og få ting fikset med en gang.

Som er rart, for det har aldri vært enklere å fikse enkle ting, og de fleste steder kan man sende e-post eller kontakte via chat og få ting fikset raskt, dersom man ikke vil ringe.

Er det en slags sosial angst som har spredd seg tro? Tror folk at alle større banker og selskaper er "slemme" og lite hjelpsomme? Frykter folk å måtte forholde seg til andre mennesker?

Det er underlig.

Anonymkode: a90c9...4a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilken bank har du? Ulike banker gjør ting ulikt, noen har egen app, noen har mobilbank, telefonbank, nettside, osv... 

Anonymkode: 5f74f...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Veldig mange har fått helt allergi mot å bare gå tjenestevei og få ting fikset med en gang.

Som er rart, for det har aldri vært enklere å fikse enkle ting, og de fleste steder kan man sende e-post eller kontakte via chat og få ting fikset raskt, dersom man ikke vil ringe.

Er det en slags sosial angst som har spredd seg tro? Tror folk at alle større banker og selskaper er "slemme" og lite hjelpsomme? Frykter folk å måtte forholde seg til andre mennesker?

Det er underlig.

Hvis du ikke vet hva allergi er så la vær å misbruke en fysisk sykdom der det er en psykisk sperre som er årsaken til problemet. 

At noen har fobi for å gå korteste veil tå hjelp der hjelpen naturlig finnes handler ikke om allergi..det gir heller ikke allergiske symptomer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kunne også fått raskt svar ved å google «ny kodebrikke [bankens navn]»

Anonymkode: 173e8...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke vet hva allergi er så la vær å misbruke en fysisk sykdom der det er en psykisk sperre som er årsaken til problemet. 

At noen har fobi for å gå korteste veil tå hjelp der hjelpen naturlig finnes handler ikke om allergi..det gir heller ikke allergiske symptomer. 

Jeg brukte allergi fordi jeg ikke egentlig tror det er en ekte fobi i de fleste tilfeller 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trur de fleste har kuttet ut brikken. Og ønsker at du bruker bank id appen eller appen til banken din. 

Anonymkode: 0b999...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg brukte allergi fordi jeg ikke egentlig tror det er en ekte fobi i de fleste tilfeller 🙂

Det er under ingen omstendigheter en allergi. Slutt å misbruke fysisk sykdom for noe som sitter i psyken. 
Med mindre du heter Erna Solberg, hun liker nemlig å holde på slik som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...