AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #1 Skrevet 10. desember 2024 Har problemer med å stå lenge og mye gåing på jobb. Blir "sinnsyk" av å ha smerter bare for å holde ut en arbeidsdag. Uke etter uke piner man seg til å holde ut. Til slutt går det på psyken. Hvilket yrke bør man velge med plantar fasciitt? Anonymkode: 46498...f04
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Skrevet 10. desember 2024 Bør du ikke heller fokusere på å få den bort? Jeg hadde det i et års tid, det er helt grusomt, men med en blanding av hvile, trening, vektnedgang og trykkbølgebehandling ble det gradvis bedre og så borte. Anonymkode: 97468...f42 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bør du ikke heller fokusere på å få den bort? Jeg hadde det i et års tid, det er helt grusomt, men med en blanding av hvile, trening, vektnedgang og trykkbølgebehandling ble det gradvis bedre og så borte. Anonymkode: 97468...f42 Etter 3 år med trykkbølgebehandling, fysikalsk behandlinger og stretsing til fysioterapeut så må jeg tenke nytt. I samarbeid med lege og nav. Anonymkode: 46498...f04
Ullvott Skrevet 10. desember 2024 #4 Skrevet 10. desember 2024 Det beste er trolig å ha en jobb som er fleksibel nok til at du i stor grad kan velge selv hvor mye du står, går og sitter. Mange yrker som utøves på kontor er slik.
GrønnNellik68 Skrevet 10. desember 2024 #5 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har problemer med å stå lenge og mye gåing på jobb. Blir "sinnsyk" av å ha smerter bare for å holde ut en arbeidsdag. Uke etter uke piner man seg til å holde ut. Til slutt går det på psyken. Hvilket yrke bør man velge med plantar fasciitt? Anonymkode: 46498...f04 Hvor lenge har du hatt det? Jeg hadde den diagnosen da jeg jobbet på apotek... løsninga ble å gå over til crocs på jobb. Det gikk over etter ca 1 år hos meg. Siden har jeg ikke hatt det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Skrevet 10. desember 2024 Var plaget i over 2 år. Forferdelige smerter og lengre sykemelding. Trykkbølgebehandling og fysioterapi fungerte dårlig. Spesialsåler hjalp litt. Fikk til slutt gastronemius release operasjon og ble helt bra Anbefales. Har en jobb der jeg er på bena hele dagen. Er tilbake i full jobb nå. Anonymkode: c52e2...db1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Skrevet 10. desember 2024 Var plaget med det i flere år, men etter at jeg fikk spesialsåler lagd av ortoped så har jeg ikke vært plaget en eneste gang! Var vel i 2018 jeg begynte med såler, genialt! Anonymkode: 579cc...2bf
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Skrevet 10. desember 2024 Gikk inn på en skobutikk med smerter, gikk ut med nye Gaitline sko, smertefri. Gikk med disse i lang tid, ute og inne. Nå går jeg med andre sko, smerten er borte. Anonymkode: 1bced...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå