Gå til innhold

Noen som har funnet rimelige lussekatter til salgs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke finne dem i tilbudsavisene, men ser at de solgte dem til 8-10kr stk i fjor.

Noen som har sett i butikk? Hvilken?

Anonymkode: de8ca...1e2

Skrevet

Kjøpte på Meny sist lørdag, 10kr stk 😊

Anonymkode: abdc3...17f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan ikke finne dem i tilbudsavisene, men ser at de solgte dem til 8-10kr stk i fjor.

Noen som har sett i butikk? Hvilken?

Nå må du gi deg med disse lussekatter-trådene dine. Hvor mange har du opprettet nå? Enten får du gi beskjed om at du ikke ønsker å bake disse lussekattene, eller så får du bare betale det det koster. Eller aller helst bake de. Vise at du ofrer litt for barnet ditt.

Anonymkode: 554d5...e15

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå må du gi deg med disse lussekatter-trådene dine. Hvor mange har du opprettet nå? Enten får du gi beskjed om at du ikke ønsker å bake disse lussekattene, eller så får du bare betale det det koster. Eller aller helst bake de. Vise at du ofrer litt for barnet ditt.

Anonymkode: 554d5...e15

Vet ikke hvem som har laget tråder om å ikke ville bake lussekatter, men det er ikke meg😂

Ja, jeg skal ha dem til skolen, men jeg vurderte aldri å bake for det er jeg ræva til😅

ts

Skrevet

Hadde du brukt like mye innsats på å bake som du bruker på å opprette og kommunisere i disse trådene du har laget om lussekatter, ville du hatt et lass med helt fine lussekatter klare til luciafeiring på skolen nå. (Du kunne lagt dem i fryseren hvis du er redd for at de ikke holder lenge nok i romtemperatur.) 

Anonymkode: 1ba25...a6e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du brukt like mye innsats på å bake som du bruker på å opprette og kommunisere i disse trådene du har laget om lussekatter, ville du hatt et lass med helt fine lussekatter klare til luciafeiring på skolen nå. (Du kunne lagt dem i fryseren hvis du er redd for at de ikke holder lenge nok i romtemperatur.) 

Anonymkode: 1ba25...a6e

Igjen, dette er min første tråd om lussekatter.

Kjenner ikke til andre tråder om baking, men jeg baker ikke, så kjøper ferdig ting som jeg skal ha med på skolen.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...