Gipetto Skrevet 10. desember 2024 #1 Del Skrevet 10. desember 2024 Vi har ei jente på fem år, som vi ikke aner hva vi skal gi i julegave. Hun ønsker seg mye forskjellig som tilbehør til dukken, en liten gitar osv som resten av familien gir, mens vi foreldre står helt blank. Hun er veldig interessert i perling men det har vi nok av, liker rollespill men også kostymer etc har vi massevis av. Hva får deres femåring i julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #2 Del Skrevet 10. desember 2024 Han får noe han trenger, noe han ønsker seg og så noe vi vil overraske han med! For vår del: Ny vinterjakke, ny Stiga racer og et veldig kult Lego byggesett vi voksne kan være med på bygge. Anonymkode: 7a0e2...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 10. desember 2024 #3 Del Skrevet 10. desember 2024 Lego, playmobil, klær, bøker 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #4 Del Skrevet 11. desember 2024 Gipetto skrev (På 10.12.2024 den 9.32): Vi har ei jente på fem år, som vi ikke aner hva vi skal gi i julegave. Hun ønsker seg mye forskjellig som tilbehør til dukken, en liten gitar osv som resten av familien gir, mens vi foreldre står helt blank. Hun er veldig interessert i perling men det har vi nok av, liker rollespill men også kostymer etc har vi massevis av. Hva får deres femåring i julegave? her får tvillingene på 5 ( jenter ) barbie med tilbehør ny vinterdress nintendo switch sengtøy med Mario og Luigi på 5000 på sparekonto vi fikk bare disse 2 og prøvde nesten 15 år får de satt Anonymkode: e7f89...799 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 11. desember 2024 #5 Del Skrevet 11. desember 2024 Absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg husker vi ga vår hyperaktive sønn en GameBoy (et lite håndholdt elektronisk spill) i julegave det året han var fem år. Det var som å slå av en bryter. Fra hyperaktiv ADHD (diagnose, ja) til å sitte stille og game så lenge han bare fikk lov. Det var totalt ulikt alt vi var vant til, for første gang satt han stille og puslet med noe, liksom. Forøvrig har det alltid vært mye Lego. Enkelte år som barn var det kun Lego på ønskelisten. Mye flott underholdning i Lego. Anonymkode: 038df...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #7 Del Skrevet 11. desember 2024 Hun får tablet med deksel, datadyr, polaroidkamera som printer ut bilder hun kan tegne på, hobbykoffert, klær hun trenger, sminkekoffert. Blir 6 på nyåret. Anonymkode: 33e6d...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #8 Del Skrevet 11. desember 2024 Blir ridehjelm og brukte Ridestøvler og ridebukse da hun skal på ridekurs til våre . Pluss billetter til Disney on Ice 😊 har også kjøpt et knivsett i plast så hun kan være med på kjøkkenet uten å kutte seg i fingrene. Tror kanskje det holder med det. Hun har nettopp fått et tonn leker til bursdagen, og jeg gidder ikke kjøpe bare for å kjøpe. Anonymkode: 35328...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Del Skrevet 11. desember 2024 Gabby dukkehus. Anonymkode: d6664...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 11. desember 2024 #10 Del Skrevet 11. desember 2024 Klokke eller spikkekniv (det blir én av tingene til jul, og én til bursdag på nyåret). Vi er nøye på å gi ordentlige ting som han har ønsket seg lenge, og heller noe i skikkelig kvalitet som han kan ha i lang tid, enn mange gaver. Det blir uansett masse gaver til jul fra annen familie, så jeg syns ikke det trenger å være noe voldsomt fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #11 Del Skrevet 11. desember 2024 Et ganske stort legosett og et brettspill. Anonymkode: ac41c...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #12 Del Skrevet 11. desember 2024 Oi, for noen gaver dere gir! Her får han et plastelina-sett han ønsker seg og Carlita fra Gabbys dukkehus 😅 Anonymkode: e8fd4...1e9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #13 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg er litt i samme båt. Hun har masse dukker, Barbie, bamser og tilbehør til det. Hun elsker å perle og lage ting, men det har vi mer enn nok av. Hun har også dukkehus med tilbehør, sånne minidukkehus har hun og. Hun ønsker seg ingen store ting og jeg ser ikke behovet for noe. Så i år føler jeg det blir vanskelig. Anonymkode: d3ae2...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #14 Del Skrevet 11. desember 2024 Femåringen her får nye slalåmski, lego, litt klær, bøker som hen kan lese selv. Barnet ble produsert på første prøveperiode Anonymkode: 6611f...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #15 Del Skrevet 11. desember 2024 Masse dyre gaver her 😅 mine på 5 og 3 får hver sitt puslespill og pysjamas av oss. Anonymkode: be372...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. desember 2024 #16 Del Skrevet 11. desember 2024 Min får hot wheels bane, pokemon puslespill og en klomaskin. Totalt 900,- til sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #17 Del Skrevet 11. desember 2024 Et epletre som vi skal plante i hagen til sommeren. Det kjøper vi selvsagt fysisk når vi skal plante det. Vi kjøper det til begge barna våre (fordi epler må polineres, så vi må kjøpe minst 2) Anonymkode: de9a7...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 11. desember 2024 #18 Del Skrevet 11. desember 2024 Vi har også en på 5 år. Vi "sparer" de dyre gavene til de blir eldre. Tenker gleden over tv spill, tlf og lignende blir større når det er aktuelt. Han elsker å bade, så såper og skum med cars. Puslespill og fleecesett. Fra tante vet jeg også at han får brukte leker. Arvet fra eldre søskenbarn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 Varmeflaske med enhjørningpels. «Gummibjørn»-smykke. Klær med glitter, f.eks. sokker fra Søstrene Grene. Kokebok for barn. Kalender for 2025, så hun kan krysse av dagene 😄 Litt hobbyting fra Panduro. Anonymkode: dbf5e...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er litt i samme båt. Hun har masse dukker, Barbie, bamser og tilbehør til det. Hun elsker å perle og lage ting, men det har vi mer enn nok av. Hun har også dukkehus med tilbehør, sånne minidukkehus har hun og. Hun ønsker seg ingen store ting og jeg ser ikke behovet for noe. Så i år føler jeg det blir vanskelig. Anonymkode: d3ae2...5e7 Trenger hun store ting? Her får de hvert sitt legosett til ca 500kr, de kommer til p bli kjempeglad. Den «store» gaven er penger i fond, men det er sikkert 20 år til de får vite om dem. Anonymkode: c697c...dc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå