Gjest Starya Skrevet 17. november 2002 #1 Skrevet 17. november 2002 Ok, jeg kjøpte min aller første kokosnøtt i går, etter ønske fra junior. Nå har vi i stor spenning fått den åpen, helt ut "melka" (i en kopp, ikke i vasken...), og gravd ut litt kjøtt. Men hva pokkern kan vi gjøre med dette, egentlig? Og hvor lenge er det holbart?
@lfa Skrevet 17. november 2002 #2 Skrevet 17. november 2002 Del den i to, fest en tråd og la fuglene spise den... Har desverre ikke flere tips... :-?
Jen Skrevet 17. november 2002 #3 Skrevet 17. november 2002 Vi kjøper ofte kokosnøtter (junior her og), men da spiser han hele nøtta. Holder seg noen dager i kjøleskapet. Ellers kan du jo rive den og tørke det og få kokosmasse som du kan ha i kaker og skoleboller og slikt. Du finner nok noen oppskrifter på nettet om du er skikkelig giret på å få brukt den til noe. Curryer og thaimat f.eks. For ikke å snakke om desserter og kaker. Og så er det jo små-pippene, da.
Gjest Starya Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 Vi vet ikke helt hva vi synes om smaken (uvant), men jeg har lagt unna en del i kjøleskapet, så får vi knasket litt av og til... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå