Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på, dere som hadde et tungt svangerskap med første og kunne ikke tenkt å gå gravid igjen, hva gjorde det at dere ble gravid igjen med andre mann? 

Synes dere det var lettere i svangerskap nr 2?

Anonymkode: d76b6...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ikke få to tette da, jeg har flere år mellom mine, er veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Tungt på hvilken måte? Fysisk eller mentalt?

Anonymkode: 6965d...2da

Skrevet

Er gravid med nr 2 og svangerskapet hittil er 100 ganger verre😄 Er så sliten og trøtt og er 20 uker gravid. Ingen bedring i sikte. Vært kvalmere, fått bekkenproblemer tidligere og hodepine. Knapt trent eller bevegd meg, mens jeg første svangerskap greide å trene til termin til tross for enkelte plager. Blir 3 år mellom mine cirka. Føler det er fin aldersforskjell. Motivasjonen min er at det her er siste svangerskap og siste barn. Så aldri mer.

Anonymkode: 2198e...2f7

Skrevet

Kun ønsket om søsken! Her ble det 3 under 4, men kun fordi jeg er av typen som ikke kan stoppe opp og ta en pause på vei opp en fjelltopp om jeg skal ha sjanse til å nå toppen, og alltid har sett for meg 3 barn.

hyperemesis og invalidiserende bekkenløsning med de to første, noe bedre med tredje. Hadde ikke gått uten en veldig engasjert og tilstedeværende pappa som kunne ta i et kjempetak når det herjet som verst. Så får vi se om de alle kommer ut på andre enden av barndommen uten å ha tatt skade av det. 

Anonymkode: 21b63...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 13.58):

Tungt på hvilken måte? Fysisk eller mentalt?

Anonymkode: 6965d...2da

Begge deler

Anonymkode: d76b6...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...