AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Bare lurer på, dere som hadde et tungt svangerskap med første og kunne ikke tenkt å gå gravid igjen, hva gjorde det at dere ble gravid igjen med andre mann? Synes dere det var lettere i svangerskap nr 2? Anonymkode: d76b6...a6e
Tanuki Skrevet 10. desember 2024 #2 Skrevet 10. desember 2024 Du må jo ikke få to tette da, jeg har flere år mellom mine, er veldig fornøyd med det:)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #3 Skrevet 10. desember 2024 Tungt på hvilken måte? Fysisk eller mentalt? Anonymkode: 6965d...2da
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #4 Skrevet 10. desember 2024 Er gravid med nr 2 og svangerskapet hittil er 100 ganger verre😄 Er så sliten og trøtt og er 20 uker gravid. Ingen bedring i sikte. Vært kvalmere, fått bekkenproblemer tidligere og hodepine. Knapt trent eller bevegd meg, mens jeg første svangerskap greide å trene til termin til tross for enkelte plager. Blir 3 år mellom mine cirka. Føler det er fin aldersforskjell. Motivasjonen min er at det her er siste svangerskap og siste barn. Så aldri mer. Anonymkode: 2198e...2f7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Skrevet 10. desember 2024 Kun ønsket om søsken! Her ble det 3 under 4, men kun fordi jeg er av typen som ikke kan stoppe opp og ta en pause på vei opp en fjelltopp om jeg skal ha sjanse til å nå toppen, og alltid har sett for meg 3 barn. hyperemesis og invalidiserende bekkenløsning med de to første, noe bedre med tredje. Hadde ikke gått uten en veldig engasjert og tilstedeværende pappa som kunne ta i et kjempetak når det herjet som verst. Så får vi se om de alle kommer ut på andre enden av barndommen uten å ha tatt skade av det. Anonymkode: 21b63...d62
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 13.58): Tungt på hvilken måte? Fysisk eller mentalt? Anonymkode: 6965d...2da Begge deler Anonymkode: d76b6...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå