Gå til innhold

Sprut fra flere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig, men dere damer som har hatt en eller annen kant, mer enn en mann samtidtig, liker dere at mennene kommer samtidig over ansikt, hals eller pupper? Eller hva liker/foretrekker dere?

Anonymkode: d22d3...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker alltid best å svelge. Har fetisj for sæd. Har tre faste jeg suger i uken. En på jobb, en yngre nabogutt og en kamerat. Ligger ikke med de, suger de bare. 

Anonymkode: 894dd...d5d

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker alltid best å svelge. Har fetisj for sæd. Har tre faste jeg suger i uken. En på jobb, en yngre nabogutt og en kamerat. Ligger ikke med de, suger de bare. 

Hva får du egentlig ut av dette? Orgasme? 

Anonymkode: ca08e...5c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mat?

Anonymkode: 7e182...e8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

H*n skriver det jo. Det er en fetisj. Noe h*n tenner på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mat?

Anonymkode: 7e182...e8a

I disse dyrtider😂

Anonymkode: 3fb04...87a

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Bare litt nyskjerrig, men dere damer som har hatt en eller annen kant, mer enn en mann samtidtig, liker dere at mennene kommer samtidig over ansikt, hals eller pupper? Eller hva liker/foretrekker dere?

Anonymkode: d22d3...4a7

Så sagt på en annen måte, alle får orgasme (og utløsning) samtidig?
Det er jo ekstra stas om begge kommer samtidig ved vanlig par-sex. Om alle tre, alle fire, alle X kommer samtidig må jo være mye samme greia, bare mer intens.

Hadde jeg hatt en x-kant ville jeg definitivt foretrukket så mye orgasme samtidig som mulig. Og om det ikke var mulig å få til alle samtidig, så ville "så kort tid som mulig mellom" vært å foretrekke (med meg til slutt, så jeg kunne blitt ekstra kåtet opp av de andres nytelse).

Skrevet

Foretrekker at de kommer inni meg, etter hverandre. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan jeg spørre dere hvordan dere finner disse mennene?

Anonymkode: 8e0b7...a47

Skrevet
A_Cuckoldress skrev (7 timer siden):

Foretrekker at de kommer inni meg, etter hverandre. 

Hadde aldri orket å gjøre det uten kondom. Dyppe den ned i andres kliss? 🤮 Aldri.

Anonymkode: 5b114...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hadde aldri orket å gjøre det uten kondom. Dyppe den ned i andres kliss? 🤮 Aldri.

Er egentlig ganske deilig med så mye ekstra smøring, 🤤

Anonymkode: 63122...ecf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det kommer ann på hvilken positur man er i når det nærmer seg.

Vi bruker selvfølgelig alltid kondom, så de får ofte velge litt hvor, unntatt ansiktet. 

Anonymkode: 1fd01...302

• Liker 1
Skrevet
Doolittle skrev (19 timer siden):

H*n skriver det jo. Det er en fetisj. Noe h*n tenner på. 

Hun😊 Ja, nettopp. Gir meg masse. 

Skrevet

Dream on guys, dette er en gutt som skriver.

Anonymkode: b56c4...160

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange av disse trådene om sæd skal du lage, egentlig?

Anonymkode: 1eeca...1f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 23.02):

Proteiner

Anonymkode: 2be40...0fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 7.49):

Har man sex flere samtidig, så blir det litt kliss og klin... det er en del av pakka. Hadde vært null stress å fortsette å pule en nypult fitte. Om noe hadde det vært litt spennende / opphissende å føle eller tenke på at hun virkelig blir fyllt opp (selv om i realiteten ikke er store forskjellen på en eller to teskjer ... men fantasier skal jo ikke være realistiske). Så lenge fitta fremdeles er kåt, gjør det lite om den er litt ekstra glatt og våt.

Jeg synes det er opphissende å se det renne ut av henne etterpå. Finner mye glede i en god cream pie og når vi to er sammen hender det at jeg "knuller sæden tilbake inn i henne" etter at det har begynt å renne litt ut. Tar et par ekstra bonus-støt før vi gir oss. Kan også gå ned på henne etter at jeg har kommet inni henne; å smake min egen sæd sammen med henne er om noe bare opphissende.

Hadde jeg slikket henne etter at en annen hadde tømt seg i henne?
Usikker, kommer nok helt an på hvor kåt jeg hadde vært (og hvor kåt hun hadde vært), men jeg mistenker at jeg ville vært så stormkåt at jeg hadde gjort det meste for å få synke dypt inn i henne og "spruta henne full" jeg også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...