Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en partner som fiser åpenlyst i ditt nærvær? Påvirker det sexlysten din?

Anonymkode: a4fb5...c93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi fiser åpenlyst i hverandres nærvær. Jeg tenker aldri på det i relasjon med sex.

Skrevet

Jeg tar meg ikke nær av en fis

Skrevet

Alle fiser.

Anonymkode: e662a...28a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har du en partner som fiser åpenlyst i ditt nærvær? Påvirker det sexlysten din?

Anonymkode: a4fb5...c93

Det påvirker i høy grad min. Fising er så respektløst og usexy.

Anonymkode: 72416...78d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du velger fising selv? Høres praktisk ut.

Anonymkode: e662a...28a

Skrevet

Mannen gasser dagen lang og tenner fremdeles mye på han. De er luktfrie så tror det har MYE å si. Jeg selv fiser ikke rundt han, fordi jeg syns det er usexy med kvinner som fiser. Selv om det er helt helt naturlig og alle må slippe ut så trenger man ikke gå rundt å åpenbart fise foran partner. Men sikkert deilig å ha det forholdet til det. Det bare faller meg ikke naturlig i det hele tatt

Anonymkode: 3e7c4...d0c

Skrevet

Jeg synes fising er ekkelt og hadde mistet lysten umiddelbart på mannen dersom han slapp en illeluktende fjert forran meg. 

Vi går på badet og fiser om vi ikke er alene i vårt hus. 

Det er vanskelig å holde på det man ikke har i hendene, men synes det er respektløst å fise med vilje forran andre jeg. 

Anonymkode: 2f24a...99c

• Liker 4
Skrevet

Om han er uheldig med en fis eller rap spiller ikke inn på lysten. Men om han skulle la det stå til helt uten tanke for om jeg hørte eller luktet det hadde jeg tatt det som et klart signal på at han ikke var tilgjengelig for sex før han hadde tatt seg en lang og god dusj.

Satt forøvrig sammen med en fyr som feis høylytt flere ganger på deit, og etterpå ville ha blowjob. Hadde det ikke vært for fisinga tror jeg han hadde fått. 

Anonymkode: 39b22...67e

• Liker 2
Skrevet

Vi fiser masse begge to. Det går ikke ut over sex-livet. Den koblingen har jeg aldri tenkt over før. Nytt for meg!

Anonymkode: d1b73...313

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Helt enig i dette. Gift i mange, mange år og det er fortsatt ikke noe vi gjør og jeg håper det fortsetter å være sånn.

Anonymkode: 4b9c5...384

• Liker 2
Skrevet

Ja, han fiser og er avslappet i mitt nærvær. Og jeg i hans. 

Det påvirker overhodet ikke lysten min. Ser faktisk ikke relevansen i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Mine fuckbuddys og jeg er såpass trygge på hverandre at å fise foran hverandre er ganske normalt. Ingen sitter og presser ut en fis bare for å være idiot liksom.

Nei, det å fise påvirker ikke sexlysten i det hele tatt. Har faktisk stoppet både sex og onanering for å fise, for å så fortsette akten rett etterpå!

Anonymkode: 14000...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...