AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Tenker hovedsakelig på dating, men det kan gjerne være mer generelt også. Bare ikke noe incel-piss vær så snill. Anonymkode: 3e858...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 At hun er på venstresiden. Anonymkode: 0c9ef...24c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Det er dessverre uunngåelig å komme med noe svar her uten at det blir kalt for incel piss. Hvordan i alle dager skal man kunne kritisere kvinner uten? Hvordan tenker du dette skulle foregå? Anonymkode: 4bcd0...e07 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker hovedsakelig på dating, men det kan gjerne være mer generelt også. Bare ikke noe incel-piss vær så snill. Anonymkode: 3e858...7e8 At hun har dårlig personlighet. Anonymkode: 71363...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Tenker heller å gi dere kvinner et råd, et råd dere så gladelig gir oss menn. Ta en titt på dere selv, og prøv å reflektere litt over hvorfor en mann burde like deg. Anonymkode: 4bcd0...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 For meg så er det vel stort sett gammeldagse holdninger. Da blir jeg litt matt. Type de forventer å bli spandert på, ikke bidrar med noe som helst selv og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker hovedsakelig på dating, men det kan gjerne være mer generelt også. Bare ikke noe incel-piss vær så snill. Anonymkode: 3e858...7e8 At hun er Woke-aktivist, feminist eller et dustehue som stemmer rødt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg liker at hun er blid. Blir fort lei av klaging og sutring. Anonymkode: 17d13...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Nå er jeg over gjennomsnittlig høy med god margin, men jeg misliker virkelig kvinner som erter lave menn. Utover det skal det veldig mye til for at jeg misliker en kvinne i det hele tatt. Hun må virkelig ha sagt eller gjort noe skikkelig stygt for at jeg begynner å kjenne på avsky og ønsker å unngå vedkommende. Anonymkode: 7e1b3...907 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Del Skrevet 9. desember 2024 Høy body-count er virkelig krise for min del. Synes til og med det er nasty selv om jeg ikke er seksuelt interessert henne. Synes kvinner som gossiper mye er turn-off også. Sterk kropplukt der nede er heller ikke flatterende, selv om jeg har forståelse for at det til tider kan være utenfor deres kontroll. Sånn Ulrikke Falch kvinner er også totally no-go. Tror jeg faktisk hadde begynt å grine hvis jeg måtte vært sammen men en som deler hennes holdninger (dønn seriøs). Anonymkode: 4a69f...b19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tenker hovedsakelig på dating, men det kan gjerne være mer generelt også. Bare ikke noe incel-piss vær så snill. Anonymkode: 3e858...7e8 Feminister, wokister og kvinner som bruker uttrykk som "incel-piss" er langt nede på lista mi. Anonymkode: e4931...fb7 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Kvinner som elsker drama. Anonymkode: 58740...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 Mangel på selvinnsikt, stemmer FRP, ser mye reality tv, sjalusi, kranglete, rasist, klengete. Åpenbart er noe her verre enn annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #14 Del Skrevet 9. desember 2024 Tått skrev (2 timer siden): At hun er Woke-aktivist, feminist eller et dustehue som stemmer rødt. Eller Mdg. Enig. Anonymkode: 7a524...2b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 10. desember 2024 #15 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller Mdg. Enig. Anonymkode: 7a524...2b5 Jeg liker kvinner som bryr seg om jorda vår, Mdg er klart innafor. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 Tått skrev (2 timer siden): Jeg liker kvinner som bryr seg om jorda vår, Mdg er klart innafor. Samme tenker jeg.. det motsatte ville vært utafor for min del Anonymkode: 4bcd0...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #17 Del Skrevet 10. desember 2024 Hvis det er snakk om dating og hva jeg misliker.. Sur Spydig Brautende Hårsår Passiv aggressiv Dominant/offensiv Ustelt Svettelukt Fedme Dårlige klær Veganer Stemmer SV eller Rødt. MdG kan til nøds gå, men kommer an på Stemmer ytre høyre-partier. Frp kan til nøds gå, men kommer an på Høyrøstet, ukontrollert latter Tydelige tegn på psykiske problemer Rus, overdreven drikking Flørter med andre Løgn Rasist, diskriminering Arrogant ... Og sikkert en del andre ting jeg ikke kom på i farta. Men hvorfor spørre hva menn misliker i stedet for hva vi liker? Anonymkode: 242c1...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #18 Del Skrevet 10. desember 2024 Kvinner som ikke har kontroll på følelsene sine og som skal konstant lage unødvendig drama er jeg allergisk mot. Forfengelighet er også en en dårlig egenskap jeg ikke takler. Anonymkode: 562c7...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 At hun har en negativ grunnholdning. At hun omtaler andre nedsettende, og klager heller enn å bruke tiden sin på å gjøre eget og andres liv bedre. At hun er feminist, woke og venstreorientert ser jeg på som tegn på at hun er empatisk og oppegående - så det trekker opp for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå