AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Jeg er 35 år og har i mange år vært betatt av min eldre kollega i 50-årene. Jeg føler en umiddelbar connection hver gang jeg snakker med ham, det er en spenning og en gnist mellom oss. Det er noe med måten han ser på meg på, holder blikket i mange sekunder og smiler varmt. Han gir ordentlige gode klemmer, sommerfugler i magen, komplimenter og er alltid veldig hyggelig (men profesjonell). Vi kan snakke kjempelenge om dype tema og deler mye fra livene våre, og det føles veldig naturlig. Han kommer inn på tema som jeg tenker at han bare deler med meg fordi han føler seg svært trygg på meg, som f.eks usikkerheter eller hendelser i livet. Han sier selv også at vi har en god kjemi, og at han setter veldig pris på meg. Han forteller meg at jeg er intelligent, god, snill, osv. En gang kyssa han meg på kinnet også, men på en "ikke-seksuell" måte om det er mulig. Jeg spurte ham aldri om dette, men opplevde det som fint. Jeg er en av de han føler seg mest komfortabel rundt i et stort miljø, og hver gang det er sosiale events på jobben så ender vi ofte med å sitte sammen og prate hele kvelden. Vi graviterer mot hverandre mer enn mindre ufrivillig, og det har vært mange ganger hvor jeg har hatt lyst til å legge en hånd på låret hans eller spurt om han ville bli med et privat sted (for å kysse, kline, ta på hverandre). Jeg føler veldig sterkt på den seksuelle spenningen. Ingen av oss har tatt dette steget. For 10-11 år siden gjorde jeg et lite fremstøt (vi møttes da i en annen sammenheng), men i og med at han bare svarte høflig, så tør jeg ikke gjøre så mye mer nå. Jeg tror at han da var midt i et vanskelig samlivsbrudd. Han virker like interessert nå som tidligere, men jeg er veldig redd for å bli avvist ettersom jeg har så sterke følelser. Jeg frykter litt at han bare liker å flørte og å få oppmerksomhet. Det som forvirrer meg nå er at han nylig ville ha privatnummeret mitt, for å holde kontakten. Det var han som tok initiativet til det og tastet inn sitt nummer på min telefon, og sa at jeg skulle ringe ham slik at han kunne lagre nummeret mitt. Jeg har så utrolig lyst til å sende ham en melding, men er som sagt litt redd for at jeg tolker ham feil og ødelegger "vennskapet". Samtidig kjenner jeg godt følelsen av gjensidig tiltrekning - og sammenlignet med andre relasjoner så er jeg ikke i tvil om at han liker meg. What to do? Foreslå å møtes og ta en kaffe? Vil gjerne møte ham i en litt mer privat setting pga aldersforskjellen. Tenker at kolleger eller andre kan reagere om jeg er på cafe med ham. Anonymkode: 2c65e...324
Hannabanna Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Møte han for å gå en tur? Enda mindre sjanse for å treffe på noen. Å så forsetter du som før, men kansje venter til han legger litt ann på deg så du ikke skal bli skuffet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå