AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Spiler det noen rolle hvor han kommer? Anonymkode: 5bb4a...2f4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Tvert i mot. Det beste stedet er i en kondom! Anonymkode: 04126...f50 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Ja. Det er jo en del av pakka, synes jeg. Med mindre vi har avtalt at han skal trekke seg ut av en eller annen grunn, synes jeg ikke noe om det. Anonymkode: cedec...00c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Litt irriterende at det kommer ut i trusa noen timer senere. Men det er det verdt.. Anonymkode: 8e097...1c1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Ser heller på det som luksus om det ikke skjer fordi det er irriterende med jevnlig kliss som siiiger ut 😂 Anonymkode: 42069...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 Nei, fortrekker å ikke få det inn i meg. Anonymkode: 96235...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Skrevet 9. desember 2024 Jeg liker at han kommer inni meg ja. Men så har vi vært sammen i 25 år og han er steril. Men han må ikke komme inni meg. Men han vet at jeg liker at han gjør det. Men noen ganger så ønsker han å komme på meg. Anonymkode: 49a09...eec
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Skrevet 9. desember 2024 Jeg syns det er et illeluktende gris så jeg har ikke noe imot om han ikke gjør det. Med min forrige partner hadde vi sex uten kondom, men han trakk seg ut i det han kom mtp fare for graviditet (ja jeg vet at det absolutt ikke er trygt), og det var egentlig veldig greit. Men jeg hadde blitt lei meg dersom det var fordi han måtte runke for å komme og ikke kom av å ha sex med meg. Anonymkode: 28e5c...2ba
Irak Skrevet 9. desember 2024 #9 Skrevet 9. desember 2024 (endret) Synes det er opphissende at han liker å grise meg til litt jeg da 😂. Kjenne varmen ifra sæden på kroppen. Er ingen mann som har sprutet på puppene mine, så det kunne jeg godt tenkt meg og prøvd. At jeg blir skuffet over at han ikke kommer inni meg? Det kommer jo litt an på intensiteten i sexen tenker jeg. Hadde ikke bedt han om å dra seg ut for å sprute et annet sted. Det hadde jeg ikke. Da måtte det ha vært et ønske fra han selv om det. Variasjon kan være fint tenker jeg da. Som et krydder av og til. Endret 9. desember 2024 av Irak 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Skrevet 9. desember 2024 Liker best å svelge. Null gris. Anonymkode: c1f59...97d 2 1
Even Tuell Skrevet 9. desember 2024 #11 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det er et illeluktende gris så jeg har ikke noe imot om han ikke gjør det. Med min forrige partner hadde vi sex uten kondom, men han trakk seg ut i det han kom mtp fare for graviditet (ja jeg vet at det absolutt ikke er trygt), og det var egentlig veldig greit. Men jeg hadde blitt lei meg dersom det var fordi han måtte runke for å komme og ikke kom av å ha sex med meg. Anonymkode: 28e5c...2ba Det er litt det jeg ikke forstår helt med menn som foretrekker å komme på henne, framfor inni henne. Skal man komme på, så blir det nødvendigvis en avsluttende runk ... enten av han eller henne. Man må avslutte pulinga rett før høydepunktet, for så å ta noen runkedrag. Jeg klarer ikke se annet enn nedturer i forhold til å komme av selve sexen, samleiet, pulinga. Det er jo bokstavlig talt akkurat i det man er på selve høyden, nærmest peak nytelse, at man skal avbryte hele greia. "Dette er så digg, så det gidder jeg ikke". Kan forstå om det hadde gått fra fitte til munn ... men runking? Næææh, det høres kjipt og dølt ut. 1
bullehurk Skrevet 9. desember 2024 #12 Skrevet 9. desember 2024 Irak skrev (1 time siden): Variasjon kan være fint tenker jeg da. Som et krydder av og til. Nemlig !
A_Cuckoldress Skrevet 9. desember 2024 #13 Skrevet 9. desember 2024 Nei, blir ikke skuffet. Han får stort sett ikke komme i meg, det er reservert min Bull/elsker, noe vi alle pirres av.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #14 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spiler det noen rolle hvor han kommer? Anonymkode: 5bb4a...2f4 Skuffet? Det beste er jo om han ikke gjør det. Det aller mest praktiske er om han bruker kondom. Anonymkode: 3fba7...26b 1
tjuva Skrevet 10. desember 2024 #15 Skrevet 10. desember 2024 Irak skrev (10 timer siden): Synes det er opphissende at han liker å grise meg til litt jeg da 😂. Kjenne varmen ifra sæden på kroppen. Er ingen mann som har sprutet på puppene mine, så det kunne jeg godt tenkt meg og prøvd. At jeg blir skuffet over at han ikke kommer inni meg? Det kommer jo litt an på intensiteten i sexen tenker jeg. Hadde ikke bedt han om å dra seg ut for å sprute et annet sted. Det hadde jeg ikke. Da måtte det ha vært et ønske fra han selv om det. Variasjon kan være fint tenker jeg da. Som et krydder av og til. Ca samme som her aldri. Men det har hendt at jeg ber han slikke meg til orgasme frem til han blir hard igjen fordi jeg har lyst på mer. Å så syntes jeg det er super tennende å bli slikket etter han har sprutet inni meg 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #16 Skrevet 10. desember 2024 Jeg elsker å kjenne at penisen pumper og pulserer inni meg når han kommer. Ofte så kommer jeg først, og så stimulerer mine sammentrekninger hans høydepunkt til spruten kommer. Det er sååå deilig... Jeg vet ikke om jeg blir skuffa om han vil komme utenfor, uavhengig av hvor, men synes det blir en litt kjipere opplevelse. Men, variasjon fryder likevel - da blir det ekstra digg når han kommer inni neste gang. Anonymkode: 80940...f57 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #17 Skrevet 10. desember 2024 Nei, min velduftende fitte liker det ikke, det lukter vondt når det renner ut igjen Anonymkode: a629b...28e 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #18 Skrevet 10. desember 2024 Irak skrev (18 timer siden): Synes det er opphissende at han liker å grise meg til litt jeg da 😂. Kjenne varmen ifra sæden på kroppen. Er ingen mann som har sprutet på puppene mine, så det kunne jeg godt tenkt meg og prøvd. At jeg blir skuffet over at han ikke kommer inni meg? Det kommer jo litt an på intensiteten i sexen tenker jeg. Hadde ikke bedt han om å dra seg ut for å sprute et annet sted. Det hadde jeg ikke. Da måtte det ha vært et ønske fra han selv om det. Variasjon kan være fint tenker jeg da. Som et krydder av og til. aldri opplevd sperm over brystene? Anonymkode: 3ecd4...fbb
Irak Skrevet 10. desember 2024 #19 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): aldri opplevd sperm over brystene? Anonymkode: 3ecd4...fbb Nope 😂
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #20 Skrevet 10. desember 2024 Jeg har to FF. Han ene synes sæd er nasty å foretrekker å komme inni (munn, fitta eller rompa) mens han andre digger sæd å spruter helst utenfor- helst på puppene 🤩 Jeg synes nok inni fitta er best, men jeg får uansett litt av alt så 😈 Anonymkode: 665ee...54d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå