AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 For en stund siden traff jeg en fantastisk mann og vi har blitt forlovet og skal gifte oss. Begge er kristne men han har nokk holdt seg mer til Gud enn jeg for å si det mildt. Når han som 36åring forsatt ikke har hatt sex og venter med dette til ekteskapet. Er det noen her som har vært henni noe av det samme? Jeg merker jeg er nervøs, både for hvilke forventninger han har, selv om vi har snakket om det da jeg ble utsatt for ett seksuelt overgrep av flere tidlig i 20årene og har siden da bare hatt sex med en jeg var sammen med og trivdes ikke så godt med det. Anonymkode: feb56...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Spesielt tenker jeg at kan tror at sex er noe fantastisk med en gang. Jeg føler at på brylluppsnatten vil det bli noe knot å sånn. Kommer til å ta noe tid før vi er helt komfortable med hverandre. Jeg har aldri gått i ett forhold eller forlovet meg med en jeg ikke hadde sex med. Men nå elsker jeg denne mannen og kunne ikke tenke meg noen annen. Helt sikker er jeg også, ikke tegn på kalde føtter eller noe slik. Vi snakker jo om det, men jeg lurer litt på om han helt forstår. Eller burde jeg bare la det ligge til det blir aktuelt? Anonymkode: feb56...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Det hørtes ut som et mareritt! Menn trenger erfaring for å være gode i senga. En nybegynner er opptatt av seg og sitt, og kommer antagelig også til å forvente mye sex nettopp fordi det er nytt. Antagelig en sånn rett på type; «men jeg er kåt, hvorfor kan jeg ikke Bare stappe den inn?» det er mye som hører med til sex som man ikke forstår som nybegynner. Forspill, berøringer, ulike orgasmer, hvor er g-punktet, kombo av vaginal og g-punkt stimulering, ulike stillinger, bruk av leketøy, og ja… listen er laaaaang. jeg ville bekymret meg! Anonymkode: 1dc7d...5ca
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Nå er han verdens snilleste, å jeg tror ikke at han hadde presset på om jeg sa nei. Nå har jeg jo gått i ett og ett halvt år uten seg med han eller andre så klart, så i starten kan det være vi vil like mye begge to men så dabber det av. Jeg lurer på om jeg skal ta opp samtalen nå om hva jeg liker og ikke liker, nå vet han det kansje ikke enda men han kan jo si det når han vet mer. Bedre en veldig mye rot. Eller er det for tidlig å ta opp? Bryllupet er om 4 måneder. Anonymkode: feb56...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Jeg har opplevd å reagere allergisk på ikke en men to menn. Så fatter ikke at dere tørr å vente til etter dere er gift 😅😅 å være allergisk mot partners sperm er ett sant helvete. absolutt ikke hva du spør om men klarte ikke la være. Anonymkode: 057da...955 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 Jeg tror det er viktig å være åpne om forventninger og hva som er realistisk. Da jeg fikk ny partner etter skilsmissen sa jeg tidlig at jeg ikke kom til å få orgasme før jeg var trygg på partner og hele situasjonen, og at det kom til å ta tid. At det likevel var godt, men at han ikke måtte stresse med at det ikke gikk for meg, for da greide jeg det i hvert fall ikke. Det gjorde at jeg greide å slappe av og nyte sexen, og han slapp å stresse med hvorfor jeg ikke kom. Anonymkode: a5a8d...29e 2
ashley jackson Skrevet 10. desember 2024 #7 Skrevet 10. desember 2024 Det kommer til å gå helt fint, ts. Ikke hør på de løse i tråden her. 2
Teoretisk sett Skrevet 10. desember 2024 #8 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det hørtes ut som et mareritt! Menn trenger erfaring for å være gode i senga. En nybegynner er opptatt av seg og sitt, og kommer antagelig også til å forvente mye sex nettopp fordi det er nytt. Antagelig en sånn rett på type; «men jeg er kåt, hvorfor kan jeg ikke Bare stappe den inn?» det er mye som hører med til sex som man ikke forstår som nybegynner. Forspill, berøringer, ulike orgasmer, hvor er g-punktet, kombo av vaginal og g-punkt stimulering, ulike stillinger, bruk av leketøy, og ja… listen er laaaaang. jeg ville bekymret meg! Anonymkode: 1dc7d...5ca Du verden! Litt dramatisk fantasi eller? 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #9 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det hørtes ut som et mareritt! Menn trenger erfaring for å være gode i senga. En nybegynner er opptatt av seg og sitt, og kommer antagelig også til å forvente mye sex nettopp fordi det er nytt. Antagelig en sånn rett på type; «men jeg er kåt, hvorfor kan jeg ikke Bare stappe den inn?» det er mye som hører med til sex som man ikke forstår som nybegynner. Forspill, berøringer, ulike orgasmer, hvor er g-punktet, kombo av vaginal og g-punkt stimulering, ulike stillinger, bruk av leketøy, og ja… listen er laaaaang. jeg ville bekymret meg! Anonymkode: 1dc7d...5ca 🤣 Anonymkode: dfee0...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå