Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdte på med en mann i noen måneder, vi begge hadde det veldig fint sammen, men av ulike årsaker valgte han å avslutte. Selv synes jeg dette var kjipt, da jeg likte han godt, men ikke forelsket, mer betatt. 
MEN nå er det rundt 2-3 måneder siden «bruddet». Han sender meg snapper og tekster meg flere ganger i uken, noe personlig og noe bare felles snapper. 

Er han enda interessert?? Tenker mye på han og hva vi eventuelt kunne fått ut av dette forholdet…

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, hadde han ikke vært det hadde han heller prøvd å unngå deg. Hva han vil er det derimot vanskelig å vite. Forhold, sex, venner med fordeler, han er forsatt forelska eller ikke...

Endret av Hannabanna
Skrevet

Han vil ha deg tilgjengelig. Og holder deg varm med å tekste deg. 

Anonymkode: 34b6e...1f0

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han vil ha deg tilgjengelig. Og holder deg varm med å tekste deg. 

Anonymkode: 34b6e...1f0

Er egentlig det jeg også tenker…

• Hjerte 1
Skrevet
Amalie98 skrev (2 minutter siden):

Er egentlig det jeg også tenker…

Jepp. Siden du sier at du tenker en del på han så betyr dette at han klarer å holde deg varm og du kaster bort tiden din. Så du burde kanskje vurdere å på en eller annen måte få trukket ned kontakten til et minimum, eller helt, slik at du kan få gå videre. 

Anonymkode: 7de4c...f64

Skrevet
Amalie98 skrev (23 timer siden):

Jeg holdte på med en mann i noen måneder, vi begge hadde det veldig fint sammen, men av ulike årsaker valgte han å avslutte. Selv synes jeg dette var kjipt, da jeg likte han godt, men ikke forelsket, mer betatt. 
MEN nå er det rundt 2-3 måneder siden «bruddet». Han sender meg snapper og tekster meg flere ganger i uken, noe personlig og noe bare felles snapper. 

Er han enda interessert?? Tenker mye på han og hva vi eventuelt kunne fått ut av dette forholdet…

Ikke nødvendigvis. Jeg som kvinne kan si meg er slik selv, finner jeg ikke noe bedre er jeg oppsøkende på mange, mer desperat.. og på en måte føler jeg må ta det jeg kan få. Så.. vet ikke

Anonymkode: 13cc1...f57

Skrevet

Bekreftelsen gjør han godt. Om du har godt av dette opplegget er en annen sak.

Skrevet

Har en sånn selv. Dumpa meg, jeg ble skikkelig nedfor, fortsatte/fortsetter å snappe i ny og ne. Jeg har vært altfor på tilbudssiden og skrevet selv og, angrer på det. Irriterer meg at han tror han kan få meg. (Hvilket han kan, haha!) Men nå skriver jeg ikke noe lenger og er over det verste. Syns sånne folk er skitfolk, dumper man noen får man være kul nok til å ikke ta kontakt etterpå.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Jeg som kvinne kan si meg er slik selv, finner jeg ikke noe bedre er jeg oppsøkende på mange, mer desperat.. og på en måte føler jeg må ta det jeg kan få. Så.. vet ikke

Anonymkode: 13cc1...f57

Skal sies at dette er en voksen mann, aldersforskjellen var grunnen for at han valgte å gjøre det slutt. Synes det er merkelig oppførsel av en voksen mann på 40+

Skrevet
hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Har en sånn selv. Dumpa meg, jeg ble skikkelig nedfor, fortsatte/fortsetter å snappe i ny og ne. Jeg har vært altfor på tilbudssiden og skrevet selv og, angrer på det. Irriterer meg at han tror han kan få meg. (Hvilket han kan, haha!) Men nå skriver jeg ikke noe lenger og er over det verste. Syns sånne folk er skitfolk, dumper man noen får man være kul nok til å ikke ta kontakt etterpå.

Akkurat samme her.. irritert på meg selv for at jeg svarer han..

Skrevet
Amalie98 skrev (3 minutter siden):

Skal sies at dette er en voksen mann, aldersforskjellen var grunnen for at han valgte å gjøre det slutt. Synes det er merkelig oppførsel av en voksen mann på 40+

Hold seg unna så gamle menn. De bare utnytter og manipulerer for å ha deg som sexleketøyet sitt. Det er noe galt med menn som som går etter så mye yngre kvinner. 

Skrevet

Han har friendzonet deg. Du får vurdere om du vil være der. 

Anonymkode: af008...3a2

Skrevet
Amalie98 skrev (På 9.12.2024 den 20.41):

Han holder deg på gress.

Hvorfor gå tilbake til noen som er villig til å dumpe deg når han ikke engang er sikker på at det er hva han vil..?

Finn deg en mer voksen fyr enn det der.

Hadde blokkert ham med èn gang.

Anonymkode: 339cf...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...