AnonymBruker Skrevet 9. desember #1 Del Skrevet 9. desember Og ingen andre? Verken butikker, arbeidsplasser eller private hjem. Med unntak av overnattingsferjer. Anonymkode: 85c09...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #2 Del Skrevet 9. desember Pga lyddemping vil jeg tro, blir mye mindre bråk med teppegulv Anonymkode: 8881c...37d 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 9. desember #3 Del Skrevet 9. desember Kanskje fordi det skal føles hjemmekoselig? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #4 Del Skrevet 9. desember Dempe lyd. Synes det er greit med tepper i gangene og så kan det være vanlig gulv på rommene av hygieneårsaker. Anonymkode: 9eb18...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 9. desember #5 Del Skrevet 9. desember Dempe lyd, men ikke alle hotell har der. Spesielt i fellesarealer, med resepsjon og bare. Og nyoppussede hotell har stort sett det ikke på rommene en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #6 Del Skrevet 9. desember Det begynner å bli en stund siden teppegulv var standard på hoteller 😅 Heldigvis! Anonymkode: b8892...654 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #7 Del Skrevet 9. desember Har ikke vært på et hotell med tepper på veldig mange år nå. Og har ca 90 hotelldøgn i året. Anonymkode: 6038a...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #8 Del Skrevet 9. desember Alle hotell har ikke tepper. Anonymkode: 7fd18...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 10. desember #9 Del Skrevet 10. desember Vi har mye tepper på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #10 Del Skrevet 10. desember Samme grunn som skolen min har det i administrasjonsområdet, høye heler bla. bråker noe sinnsykt på mange andre gulv. Anonymkode: 31285...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #11 Del Skrevet 10. desember Var på hotell i helga. Var ikke teppe på rommet, men i gangene. Eldre hotell som nylig er opp-pusset. Anonymkode: 87481...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #12 Del Skrevet 10. desember Alle thon og scandic, raddison etc har har teppe i gangene. Demper lyd. Særlig fra rullende kofferter Anonymkode: 93c88...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #13 Del Skrevet 10. desember Har ikke sett tepper på hotellene jeg har vært på på mange år… Anonymkode: ef865...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #14 Del Skrevet 10. desember De teppene som brukes på hotell er superenkle å rengjøre, og er laget av et slags sterilt stoff. Det er faktisk renere enn vanlige gulv. Men ja, det handler om lyddemping og komfort. Anonymkode: 86633...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #15 Del Skrevet 10. desember De er laget i brannhemmende stoff, lærte jeg da jeg utdannet meg som renholdsoperatør. Anonymkode: 058db...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #16 Del Skrevet 10. desember Tenker det er pga lyddemping pga trillekofferter. mye støy fra dem. Jeg synes det er fint hoteller har tepper i de lange korridorene, men på rommene foretrekker jeg uten. Anonymkode: 9d741...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #17 Del Skrevet 10. desember AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De teppene som brukes på hotell er superenkle å rengjøre, og er laget av et slags sterilt stoff. Det er faktisk renere enn vanlige gulv. Men ja, det handler om lyddemping og komfort. Anonymkode: 86633...064 😂 Anonymkode: 03ac5...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå