AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Kan noen hjelpe med en god idé? Jeg har ikke pleid å gi gaver til denne familien, men nå har mor og sønn havnet på krisesenter og jeg ønsker å gi dem en liten julegave som kan gjøre denne tiden litt bedre. Dessverre vet jeg ikke så godt hva denne gutten liker, så hva kan jeg gi ham? Anonymkode: 23e3d...a26 2
Tutta89 Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan noen hjelpe med en god idé? Jeg har ikke pleid å gi gaver til denne familien, men nå har mor og sønn havnet på krisesenter og jeg ønsker å gi dem en liten julegave som kan gjøre denne tiden litt bedre. Dessverre vet jeg ikke så godt hva denne gutten liker, så hva kan jeg gi ham? Anonymkode: 23e3d...a26 Så fint gjort, jeg ville nok gitt Lego da det er noe de fleste gutter i den alderen synes er gøy. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Takk for tips! Noe spesielt innen Lego? Jeg er barnløs og ikke helt oppdatert verken når det gjelder gutter på den alderen eller Lego. Anonymkode: 23e3d...a26
Rosa Dartle Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tips! Noe spesielt innen Lego? Jeg er barnløs og ikke helt oppdatert verken når det gjelder gutter på den alderen eller Lego. Anonymkode: 23e3d...a26 I 4. klasse er det veldig stas med teknisk lego 😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Skal du gi Lego må det være en litt mer avansert variant ja. Hvis de skal ha noe å gjøre sammen kan kanskje brettspill være en god ide? Eller en opplevelse kanskje, billetter til Tusenfryd, teknisk museum, laserspill, fangene på fortet, kinogavekort inkludert popcorn, brus og godteri, middag på en restaurant - et eller annet de kan gjøre sammen? Blir hun alene er det ikke sikkert det er penger til så mye av den slags lengre. Her får 4-klassingen ny skolesekk, men den er litt dyr kanskje. DB Hugger 😊 Ellers ville jeg hørt med mammaen hva gutten liker og hva de evt mangler av (trekingsklær) og utstyr. Klubbdrakt er populært om han går på noe sport. Anonymkode: 8f98d...908
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 4.klassing og DB 😱 her er det Lego, fotballkort, pokemonkort, spill til spillkonsoll (men det har han kanskje ikke tilgang på der) sikkert fint med noe han kan holde på med Anonymkode: 64cb7...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #7 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 4.klassing og DB 😱 her er det Lego, fotballkort, pokemonkort, spill til spillkonsoll (men det har han kanskje ikke tilgang på der) sikkert fint med noe han kan holde på med Anonymkode: 64cb7...4ff Han måtte ha ny sekk fordi den var for liten, og storebror har DB som vi har vært veldig fornøyd med. De sitter som støpt på ryggen, er lette, vanntette og praktiske. Og så var det blackbfriday også da. Og SÅ dyrt er det jo ikke , de alle fleste har råd til en sånn. Beckmannsekker koster tusenlappen, det er jo ikke billig sånn egentlig? En god skolesekk er viktig, den brukes jo konstant. Denne aversjonen mot DB skjønner jeg rett og slett ikke. Hadde det vært en skulderveske til 10000 kr så - men det er det jo langt ifra. Anonymkode: 8f98d...908
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #8 Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han måtte ha ny sekk fordi den var for liten, og storebror har DB som vi har vært veldig fornøyd med. De sitter som støpt på ryggen, er lette, vanntette og praktiske. Og så var det blackbfriday også da. Og SÅ dyrt er det jo ikke , de alle fleste har råd til en sånn. Beckmannsekker koster tusenlappen, det er jo ikke billig sånn egentlig? En god skolesekk er viktig, den brukes jo konstant. Denne aversjonen mot DB skjønner jeg rett og slett ikke. Hadde det vært en skulderveske til 10000 kr så - men det er det jo langt ifra. Anonymkode: 8f98d...908 DB koster betydelig mer enn en Beckmannsekk. Og så handler det også om å ikke være med på merkepresset. Jeg fatter ikke foreldre som deg som begynner med slikt allerede i 4. klasse. Det er rett og slett usolidarisk og skammelig. Anonymkode: 538ec...731 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #9 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 8.02): DB koster betydelig mer enn en Beckmannsekk. Og så handler det også om å ikke være med på merkepresset. Jeg fatter ikke foreldre som deg som begynner med slikt allerede i 4. klasse. Det er rett og slett usolidarisk og skammelig. Anonymkode: 538ec...731 Tja, fikk nå den på salg hvertfall. Vi slipper å kjøpe dagstursekk og treningsbager for de vil bare bruke ryggsekken. Ikke noen dårlig deal - samlet sett er det Og så er det litt greit å en sjelden gang få noe man virkelig ønsker seg. Skam, faktisk. Tror du skal roe deg litt ned. Det er bare en (særdeles praktisk) ryggsekk (i god kvalitet). Det er mye man kan skamme seg over. Å ikke lære barna at en ryggsekk, dyr telefon, dyre klær, hvilket hus man bor i eller hvor man drar på ferie avgjør verdien på folk. Det er lite merkepress her, barna aner ikke at DB er en motegreie. Anonymkode: 8f98d...908
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #10 Skrevet 11. desember 2024 Takk for tips! Kinogavekort kunne kanskje ha vært en adventsgave også. Takk for at dere minnet meg på popkorn, det pleier jeg aldri å kjøpe selv. Skal også se etter Lego. Hva slags julehefte kunne falle i smak? Tenkte som en liten adventsgave som han kan lese litt i når vi skal møtes på en kafé. Anonymkode: 23e3d...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå