AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #61 Del Skrevet 13. desember 2024 knooters skrev (13 minutter siden): Selvsagt. Men du har jo et par sider her med "hvis du er mann må du sjekke testosteronnivået ditt hvis dette ikke er et problem for deg". Det er den attituden jeg svarer. Jeg har ingen problemer med å anerkjenne at folk er forskjellige, men det er da viktig å presisere de forskjellene. Flott at du er kontrær, men å framstille det uvanlige som vanlig er ikke en god måte å gi balanse på. Anonymkode: 1a650...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #62 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 8.55): Ja, selvsagt. Men det forutsetter jo at sex ikke er limet i forholdet. Vi har ikke sex lenger men det ville ikke falle oss inn å gå fra hverandre og bryte opp familien av den grunn. Vi har det veldig fint sammen ellers og det er utenkelig å gjøre ungene til skilsmissebarn fordi mamma eller pappa ikke får pult. Anonymkode: 1f392...30f Godt å høre! Virker som det eneste som betyr noe for folk her er sex. Har man ikke det så er det bare å gå fra hverandre i følge folk her. Det er så mye annet i et langt forhold som er mye viktigere. Anonymkode: aa186...7de 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 14. desember 2024 #63 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Flott at du er kontrær, men å framstille det uvanlige som vanlig er ikke en god måte å gi balanse på. Anonymkode: 1a650...d27 Tja, jeg har ikke fremstilt noe uvanlig som vanlig. Ta nå alle disse mennene som sies å streve på datingmarkedet. Skulle de liksom foretrekke å være single fremfor å være i et forhold med lite sex? Det gir ikke mening. Selv om sex skulle være viktigere for dem enn kos og generell nærhet (hvilket jeg ikke har sett indikasjner på er tilfelle, forøvrig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #64 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 22.29): Det er vel ingen par som setter sex som eit vilkår for livslangt ekteskap /samliv. Det er vel oftast en tid for alt...også sexen Anonymkode: 8337e...379 Jeg har lovd å knulle mannen min til jeg er 90...minst. Anonymkode: d1271...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #65 Del Skrevet 14. desember 2024 knooters skrev (53 minutter siden): Ta nå alle disse mennene som sies å streve på datingmarkedet. Skulle de liksom foretrekke å være single fremfor å være i et forhold med lite sex? Det gir ikke mening. Hvorfor gir det ikke mening? Projiserer du litt, kanskje? Anonymkode: 1a650...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #66 Del Skrevet 14. desember 2024 knooters skrev (3 timer siden): Tja, jeg har ikke fremstilt noe uvanlig som vanlig. Ta nå alle disse mennene som sies å streve på datingmarkedet. Skulle de liksom foretrekke å være single fremfor å være i et forhold med lite sex? Det gir ikke mening. Selv om sex skulle være viktigere for dem enn kos og generell nærhet (hvilket jeg ikke har sett indikasjner på er tilfelle, forøvrig). Helt enig, bare tull. Finnes faktisk mange som har andre behov og ønsker å ha noen å dele livet sitt med. Selvfølgelig vil de heller ha noen selv om det innebærer nærhet og kos fremfor sex enn å være alene. Anonymkode: aa186...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #67 Del Skrevet 14. desember 2024 Mardina skrev (På 10.12.2024 den 13.31): Det hadde ikke fungert for meg. Jeg trenger nærheten og jeg trenger å kjenne på at jeg er elsket av en partner. Det er ikke sånn at jeg trenger sex flere ganger for dagen, men å vite at han tenner på meg er viktig. Sex er ikke kjærlighet. Så fordi om han vil pule deg betyr ikke det at han elsker deg. Anonymkode: aa186...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #68 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 14.29): Forstår ikke helt at folk generaliserer slik og samtidig legger premisser for andre sitt forholdsstatus. For mange så er det mye mer, eller andre ting en sex som avgjør om man er kjærester eller ikke. For å eksemplifisere. Jeg har hatt sex flere ganger med folk som ikke var kjærestene mine. Jeg er nyforlovet med min partner igjennom 21 år. Det er litt over 1 år siden vi sist hadde sex. Vi har svært mye mer en sex som skiller oss fra våre venner. Det mest reale er å la folk selv bestemme hva man er og ikke generalisere basert på sin egen fungering. Anonymkode: 144dd...5c0 Helt enig. Synes det er så rart når folk sier at hvis man ikke har sex så er det ikke et forhold. Da er man bare venner. Ingen andre kan da vite status på andre sitt forhold. Har det sånn vi også. Vi deler alt og har det fint på alle måter. Så mange ting som er så mye viktigere enn sex. Fryktelig overfladisk å skulle gå fra partner fordi man ikke har sex. Mann 48 Anonymkode: aa186...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. desember 2024 #69 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex er ikke kjærlighet. Så fordi om han vil pule deg betyr ikke det at han elsker deg. Anonymkode: aa186...7de Hvis det var det du fikk ut av innlegget mitt så... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #70 Del Skrevet 14. desember 2024 Det kan fint fungere om dette er noe begge ønsker. Men ønsker han ikke legge sexlivet på hylla, så er det nesten garantert at det ikke vil gå Anonymkode: fa907...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #71 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex er ikke kjærlighet. Så fordi om han vil pule deg betyr ikke det at han elsker deg. Anonymkode: aa186...7de Sex er ikke nødvendigvis kjærlighet, men det kan definitivt være det Anonymkode: fa907...a75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. desember 2024 #72 Del Skrevet 14. desember 2024 Det hadde ikke fungert for meg, og det vet mannen også. Har 3 barn, og har tidligere sagt til han at hvis vi slutter å ha sex på flere år så kommer jeg til å måtte ha sex med noen andre, for jeg VET at når jeg blir gammel kommer jeg til å angre og tenke tilbake på at jeg kastet bort mange år av livet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #73 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 20.22): Vi er i midten av 30 årene og har ikke sex lenger. vi har et barn sammen, men sexlivet var dårlig før barn også. Det er ca 5 mnd siden sist og ingen av oss prøver å ta iniativ til noe. Kjenner jeg ikke tenner på ham. Syns barnet vårt er viktigt og vi har det greit utenom. Kan et forhold vare og ha det greit sammen uten sex? Anonymkode: 3aa2e...996 Jeg tenker ja. Vi har det sånn. Sex kun noen få ganger i året. Barn er så sykt slitsomt. Trives som venner. Begge i tidlig 30 årene Anonymkode: d9a7a...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #74 Del Skrevet 14. desember 2024 katties skrev (1 time siden): Det hadde ikke fungert for meg, og det vet mannen også. Har 3 barn, og har tidligere sagt til han at hvis vi slutter å ha sex på flere år så kommer jeg til å måtte ha sex med noen andre, for jeg VET at når jeg blir gammel kommer jeg til å angre og tenke tilbake på at jeg kastet bort mange år av livet mitt. Sikkert fint for mannen din å vite at du ser på alt annet enn sex med han som å kaste bort livet ditt. Anonymkode: aa186...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #75 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 23.09): Ts stilte et spørsmål. Folk svarer ut i fra det, og folk mener ulikt. Dersom du mener man ikke skal svare, bør du be om at tråden legges ned. Anonymkode: c2f62...ee5 Jeg stilte meg undrende til ditt generaliserende svar. Et generalisert svar som åpenbart ikke gjelder generelt. Har jeg ment at noen ikke skal svare? Anonymkode: 144dd...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #76 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 23.20): Det virker som mange har det slik. Jeg kan godt leve med sjeldent sex. Er ikke en «kanin»selv. Hvorfor jeg ikke går? Har ikke behov eller lyst til å finne en annen og har det fint i forholdet ellers. Anonymkode: 16f8f...2b0 Jeg lever heller resten av livet med partneren min uten å ha sex, en å gå i fra henne bare på grunn av sex. Fint og godt med sex, men det er så mye annet som binder oss sammen. Anonymkode: 144dd...5c0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. desember 2024 #77 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 23.04): Ja jeg trodde det var vanlig. Anonymkode: a3933...aa1 Det er det 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. desember 2024 #78 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har lovd å knulle mannen min til jeg er 90...minst. Anonymkode: d1271...0ff Fantastisk 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #79 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg lever heller resten av livet med partneren min uten å ha sex, en å gå i fra henne bare på grunn av sex. Fint og godt med sex, men det er så mye annet som binder oss sammen. Anonymkode: 144dd...5c0 Samme her.. Anonymkode: aa186...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #80 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 10.12.2024 den 14.39): Vi er enige om å ha sex når vi har lyst. Begge kan relativt ofte ha lyst, men nedprioriterer sex for andre ting. Det handler ikke om manglende lyst og attraksjon for hverandre. Begge er selvfølgelig mer en «okey» med at det kan gå et år uten sex. Hvis ikke hadde vi hatt sex oftere😊 Vi kan ha et par, tre dager med masse deilig sex, så kan det gå 6 mnd til 1 år før neste gang vi har sex. I løpet av den tiden så kan vi tulle og spøke om det, fordi vi vet det ikke er ilfg «malen» eller «normalen». Vi kan snakke om at kanskje vi burde ha sex, så ler vi litt og sier litt i kor at «vi får ta det igjen en annen gang». Så lettvint og ukomplisert forhold har vi til det. Nøkkelen er jo at det gjelder begge to. Vi er kompatible og samkjørte. Det er ikke slik at en av oss er misfornøyd eller frustrert. Da hadde vårt noe uvanlige sexliv raskt kunne blitt problematisk tipper jeg😅 Anonymkode: 144dd...5c0 Aiaiaiaiai dette er de forholdene man hører menn snakke om når de drikker, men hvor de er for stusselige til å si ifra om 🥴 Anonymkode: 38480...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå