Gå til innhold

Hjelp! Hvem selger lusekatter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gale mødre skal ha lussekattefest på skolen og har delegert lusekattebaking til meg. Jeg baker ikke 60 lusekatter, dem skal jeg kjøpe ferdig. Hvem baker billige lusekatter? Smaker ikke godt engang. Puh

Anonymkode: f1d95...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gale mødre skal ha lussekattefest på skolen og har delegert lusekattebaking til meg. Jeg baker ikke 60 lusekatter, dem skal jeg kjøpe ferdig. Hvem baker billige lusekatter? Smaker ikke godt engang. Puh

Fikk du ikke gode nok svar i den forrige tråden? 

Anonymkode: 23c95...188

• Liker 5
Gjest jegerrinne
Skrevet

Vi bruker vanlig bolleoppskrift å har i litt gurkemeie og former som lussekatter 

Skrevet

Kjøp hos bakeren.  Må sikkert bestille noen dager i forveien. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
jegerrinne skrev (6 minutter siden):

Vi bruker vanlig bolleoppskrift å har i litt gurkemeie og former som lussekatter 

Jeg baker virkelig ikke. Så lei av at de bare delegerer. Alt fra skuffkaker til eksotiske nasjonalretter skal serveres til de mest upassende tider.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg baker virkelig ikke. Så lei av at de bare delegerer. Alt fra skuffkaker til eksotiske nasjonalretter skal serveres til de mest upassende tider.

hvorfor fikk du barn ???

Anonymkode: a1b75...92a

Skrevet

Narvesen, 3 stk for enten 35 eller 45 kr. Husker ikke helt.

Anonymkode: 95841...2e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel ikke helt upassende med lussekatter nå... Som noen over sier har de 3 for 35 på Narvesen, men det blir jo veldig dyrt å kjøpe hos dem, om du så hadde fått kjøpt så mange. Tipper det blir det via bakeri også. Det enkleste og billigste må vel da være å få en privatperson til å bake for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvorfor fikk du barn ???

Anonymkode: a1b75...92a

Jeg har hvertfall ikke fått barn for å bake sinnsyke ting til en hel skoleklasse. Det er bare sykt å delegere sånn ut uten å snakke med personen oppgaven gies til. 

- ikke ts

Anonymkode: 043b0...782

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Si at du ikke har tid da. De kan ikke tvinge deg. Trodde ungene bakte lussekatter selv på skolen på Lucia-dagen jeg. Det gjorde vi. 

Anonymkode: bf1c2...a5a

• Nyttig 1
Skrevet

Du liker ikke hjemmebakte lussekatter fordi de ikke smaker godt og derfor skal du heller kjøpe industribakte, safranfrie lussekatter? Hahahahahahahaha!!! :ler: :ler: :ler:

Anonymkode: 75c34...924

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Meny har til 10 kroner. Så det lønner seg nok heller å bake de. Det finnes eltefri oppskrifter på nettet.

Anonymkode: 7ef1c...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...