AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Ser den nye cure cosmetic reklamen nå. Dama bare: jeg har alltid hatt tynt hår..bla bla også har hu DEN manken. Jeg har knapt hår på hue, så jævlig skjørt og tynt hår. Når skal det komme noen med tynt hår som har fått bedre hår reklame??😅😅 Anonymkode: 41f45...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Det er jo som med sminke, hudpleie og annen reklame for velvære det - det er ikke de som trenger det som brukes i reklamen. For da vil ingen kjøpe det. De selger drømmer, det er bare markedsføring - og så er man heldig om man kjøper et produkt med effekt. Egentlig er det ingenting annet enn legemidler som skal kunne ha særlig effekt i eller på kroppen vår. Anonymkode: c485f...d23
Tått Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser den nye cure cosmetic reklamen nå. Dama bare: jeg har alltid hatt tynt hår..bla bla også har hu DEN manken. Jeg har knapt hår på hue, så jævlig skjørt og tynt hår. Når skal det komme noen med tynt hår som har fått bedre hår reklame??😅😅 Anonymkode: 41f45...bb6 Rhino Thue? 2
Handerrefyren Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Ville jo sett litt rart om Trygve Slagsmålvedum var hovedperson i en reklame for shampo og balsamprodukter! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Altså det er jo forskjell på den manken og helt vanlig flatt nordisk hår. Skjønner de ikke kan ha skalla folk liksom. Anonymkode: 41f45...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 Fordi ingen vil ha tynt, pistrete hår. Anonymkode: 5474c...c9e
fugl fønix Skrevet 30. desember 2024 #7 Skrevet 30. desember 2024 Fordi det selger.. hadde modellene der kun fjon på skallen, hadde ingen kjøpt produktene deres. Og fordi videoer og bilder av modellene kan være redigert og manipulert. Man kan for eksempel øke volumet på håret slik at det ser større og tykkere ut. Man kan forstørre bryst og pusse vekk sidene på midjen. Man kan strekke ut lår og legger så man får superlange, lekre bein. Man kan øke metningen på fargene og pusse vekk rynker og tatoveringer, om modellene har det. Utrolig mye kan man manipulere med slike redigeringsprogram. Alt du ser er ikke nødvendigvis ekte, så modellene har nok tynnere hår i virkeligheten de også.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 19.46): Ser den nye cure cosmetic reklamen nå. Dama bare: jeg har alltid hatt tynt hår..bla bla også har hu DEN manken. Jeg har knapt hår på hue, så jævlig skjørt og tynt hår. Når skal det komme noen med tynt hår som har fått bedre hår reklame??😅😅 Anonymkode: 41f45...bb6 Hvilken reklame er dette? Og b-vitamin er løsningen for tynt hår, samt sjekk stoffskiftet. Anonymkode: a1b8e...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå