Djungelvrål Skrevet 9. desember #1 Del Skrevet 9. desember Mange av skjortene til mannen min er ødelagt av stygg gul kant langs kragen. Gidder ikke bestille sitron såpe. Funker vanish eller hva bruker dere? Har også en skjorte selv i bomull med strech hvor hele skjorta har blitt gul. Den har rød kant langs kragen og kan ikke klores. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #2 Del Skrevet 9. desember Hva har dette med hus og hage å gjøre? Anonymkode: dd889...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #3 Del Skrevet 9. desember Djungelvrål skrev (17 minutter siden): Mange av skjortene til mannen min er ødelagt av stygg gul kant langs kragen. Gidder ikke bestille sitron såpe. Funker vanish eller hva bruker dere? Har også en skjorte selv i bomull med strech hvor hele skjorta har blitt gul. Den har rød kant langs kragen og kan ikke klores. Vanish kjøper jeg ikke etter å ha sett alle kjemikaliene den inneholder. Du kan prøve Zalo. Sprøyt på, gnikk, skyll. Er det 100%bomull kan du prøve klorin. Men er det syntetmateriale i skjorta så blir den ødelagt av klorin. Anonymkode: aa75e...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #4 Del Skrevet 9. desember Djungelvrål skrev (22 minutter siden): Mange av skjortene til mannen min er ødelagt av stygg gul kant langs kragen. Gamle bomullskjorter kan byttes ut. Anonymkode: 1e2e4...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #5 Del Skrevet 9. desember Skjorter bør ikke strykes før de skal brukes. Da kan den fort gulne om du vasker, stryker og så henger den i skapet. Anonymkode: c4055...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gamle bomullskjorter kan byttes ut. Anonymkode: 1e2e4...063 Ikke min, kjøpt i Skottland og man finner ikke maken i Norge. Mannen sine er ikke gamle. Endret 9. desember av Djungelvrål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. desember #7 Del Skrevet 11. desember Djungelvrål skrev (På 9.12.2024 den 19.40): Mange av skjortene til mannen min er ødelagt av stygg gul kant langs kragen. Gidder ikke bestille sitron såpe. Funker vanish eller hva bruker dere? Har også en skjorte selv i bomull med strech hvor hele skjorta har blitt gul. Den har rød kant langs kragen og kan ikke klores. Om du ikke gidder å bestille sitronsåpe kan du vurdere å stikke innom Apotek1 og kjøpe På Stell sitronsåpe. DEn er super på barnetøy ihvertfall. Fjerner ketchup, syltetøy, blåbær. Veldig fin i kombinasjon med ull, som ikke er glad i sterke vaskemidler, kraftig vaskeprogram og 60 graders vask. Koster litt, men er så drøy at selv med småbarn i hus holder den et år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember #8 Del Skrevet 11. desember Hørt at det hjelper med kritt på kragen før vask. Aldri prøvd selv. Anonymkode: 87102...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå