AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 OSTEKRYDDER?!!! Selv har jeg aldri kjent snev av ost, bare noe salt og noe røkt. Anonymkode: f988a...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 De har alltid smakt som småsvidd grillkrydder for meg oO 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 What😳 Det er jo den beste chipsen, men ost? Det har aldri streifet tankene mine en gang! Enig med salt og røkt! Ost du liksom😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Enig med ts, aldri kjent men herreguuud nå fikk jeg lyst på potetsticks. 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Er da ganske sikker på den skal smake grillkrydder? Anonymkode: d58f1...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Smakte på en eller annen chips som smakte svineribbe? Skjønner ikke at folk biter på sånt skvip. Makan hva man skal PUTTE I SEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 Arrgh. Nå fikk jeg lyst på. 😭 Anonymkode: cca80...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er da ganske sikker på den skal smake grillkrydder? Anonymkode: d58f1...386 Smaksrikt ostekrydder 😅 Anonymkode: f988a...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Smaksrikt ostekrydder 😅 Anonymkode: f988a...7cc Jeg ser hva som står der, men jeg tror ikke på det ett sekund!! Falske nyheter!! Konspirasjonsteorier og 5G!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå