Gå til innhold

Feire nyttår med bestevenninna han har fantasert om

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men sånn er det jo å date en «fuckboy»! 

Anonymkode: 93f97...a00

Ja det er vel kanskje det... Herregud 

Anonymkode: f54f8...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere er jo så usikre tydeligvis at dere bør bare holde dere single. Er helt sykt å skulle diktere hvem kjæresten sin skal være venner med. 

Anonymkode: ffb35...7b4

Det er jo ikke venner når han fantaserer om henne? Pleier du å fantasere eller ha sex med vennene dine? 

Anonymkode: f3926...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke venner når han fantaserer om henne? Pleier du å fantasere eller ha sex med vennene dine? 

Anonymkode: f3926...594

Jeg sa akkurat det til han etter jeg fikk vite det, at det er vel mer enn vennskap om han fantaserer om henne. Men det var han visst ikke enig i. Han prøvde å være tydelig på at det var når hun var nyansatt at dette gjaldt men at nå var de bare venner. Jeg vet de har delt sexdetaljer seg i mellom, blant annet fra vårt sexliv, - så det er rimelig spesielt hele greia. At han ikke ser hvor off det er selv, synes jeg er forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han fortalte det ut av det blå. Men jeg har hatt en dårlig følelse på henne, fordi første gang han nevnte henne fortalte han meg at de fortalte hverandre alt. To uker etterpå fikk jeg vite at han hadde delt intime detaljer om sexlivet vårt til henne. Nå, desto senere får jeg vite at han også har fantasert om henne tidligere... 

Altså hva er det du driver med? Du har skrevet så mange tråder om han og ingen av de positive, hvorfor tviholder du så veldig på han? 

Anonymkode: aaa7a...a65

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong

Ultimatum vil jeg ikke kalle det. Han gir deg et valg. Feire sammen eller så feirer han med noen andre. 

Men finnes der ikke et tredje alternativ? Er det bare deg og venninnen i livet hans?! 

Han viser en stor interesse når han vil være med deg til din familie da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
goodbeforelong skrev (23 minutter siden):

Ultimatum vil jeg ikke kalle det. Han gir deg et valg. Feire sammen eller så feirer han med noen andre. 

Men finnes der ikke et tredje alternativ? Er det bare deg og venninnen i livet hans?! 

Han viser en stor interesse når han vil være med deg til din familie da. 

Skulle tro det var et tredje alternativ ja. Han har jo plenty av venner og familie her. Synes det derfor er litt rart at han kun legger frem meg eller venninna som alternativer. 

Det er sant, det viser jo at han er interessert. Men jeg synes det er litt vel tidlig å møte familie enda, både for 1) vi er ikke kjærester og 2) jeg hadde dødsfall i nær familie for en stund tilbake. Dette er første jul og nyttår uten vedkommende. Vet det vil bli rar stemning og føles derfor for mye ut å skulle introdusere noen for familien nå. Hadde det ikke vært for dette, ville saken vært annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her er det så mye som skurrer. Hadde ikke datet en fyr som var "bestevenn" med en kan har crushet og fantasert om. I tillegg historie med utroskap.

Han har selvsagt lov å gjøre som han vil, men for min del er det dealbreaker at han vil date meg og samtidig være bestis med en dame han ønsker å pule på.

Anonymkode: 98cf3...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg sa akkurat det til han etter jeg fikk vite det, at det er vel mer enn vennskap om han fantaserer om henne. Men det var han visst ikke enig i. Han prøvde å være tydelig på at det var når hun var nyansatt at dette gjaldt men at nå var de bare venner. Jeg vet de har delt sexdetaljer seg i mellom, blant annet fra vårt sexliv, - så det er rimelig spesielt hele greia. At han ikke ser hvor off det er selv, synes jeg er forferdelig...

Du har ryggrad som kokt spaghetti! Hvorfor gidder du dette her? Dette er ikke normal adferd.

Anonymkode: af68d...08d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har heller ikke sagt han må sitte alene for å gjøre meg fornøyd. Hva er som får folk til å tro jeg mener det?! Selv om jeg uttrykker at jeg er ukomfortabel med at han feirer nyttår med ei han har fantasert om, betyr ikke det at det er dommen/hva han har nødt til. Han gjør som han vil, men jeg trenger ikke å like det av den grunn. 

Enig med deg at jeg hadde heller ikke likt det. Alkohol og en han har fantasert om, tidligere utro og.. Nei takk og adjø! Men dere er ikke sammen og han må få bestemme over seg selv, utifra valgene han tar hadde jeg personlig valgt han vekk!

Anonymkode: 7f24b...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du må ta et valg for egen del TS, vil du ha en relasjon til en partner som alt tidlig i forholdet viser deg manglende respekt og omtanke eller ikke? Hvilken type partner er det du vil ha? For meg hadde jeg svart at han sto fritt til å gjøre som han ønsket fordi jeg ikke var typen til å ha denne typen kjæreste som han viser seg som i handling og ord og ønsket han lykke til videre. Livet er for kort til at man i en ny relasjon skal ha slike utfordringer, i starten ønsker de aller fleste vise seg fra sin beste side, om dette er hans beste side - å stille ultimatum, vel da er det ikke mye som taler positivt for resten av utviklingen tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...