AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Noe kult og symbolsk til en ung mann som har bestått fagprøven? Jeg er blank for ideer og chatgpt er håpløs, men kanskje dere har gode ideer? Anonymkode: 44c28...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Symbolsk som i at det koster en symbolsk sum, eller symbolsk som i at det har referanse til faget hans? I siste tilfelle kunne det jo være greit å vite hva han har fagbrev i... Anonymkode: 7d960...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Summen kan være opptil 1500,- Symbolsk som at han nå er voksen. Anonymkode: 44c28...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg hadde gitt penger og skrevet et kort. Så kan han selv bruke pengene på hva han selv har lyst til, evt. spare. Kanskje fond til 1500 hvis du ikke vil gi penger? Anonymkode: 2bf00...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Del Skrevet 10. desember 2024 Er det vanlig? Fikk ingenting jeg, kjøpte en is for egne penger. Anonymkode: 760eb...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå