Gå til innhold

Blir plutselig så trist...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer med jevne mellomrom og jeg vet noe av grunnen. Jeg har flyttet og kjenner ingen der jeg bor, og har fått råd av en i familien som er sosionom om å unngå naboer, bare si hei og hadet liksom. 

Det er et stykke til Oslo, og de forpul.,.. togene står ofte. Har lest en del der mange her inne råder andre til å flytte. Flytte til HVA? Bedre økonomi, men hva med nettverk...

Har tenkt tanken på å selge, selv om området er fint, stille og rolig og nære sjøen, men da må jeg leie i Oslo. Boligen er også ok. 

Men den ensomheten er enorm og da kan tårene trille. Det er jo ikke synd på meg, men bor man eks i Groruddalen i Oslo blir ingen med på nach, har hørt flere si det. Ikke at jeg har nach mer nå men. Er også snart krise, 60 års. Har aldri hatt det før. Begynt med hormoner. 

Og forsto ikke at når jeg flytter må jeg bo to år i Oslo for å få sykehjemsplass eller omsorgsbolig pluss, så kommer til å selge, og leie i Oslo. Er ufør, sliter med helsa og mitt største ønske er å jobbe, i alle fall deltid. 

Men det går ikke. 

Er redd fremtiden. 

Anonymkode: be893...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...