Gå til innhold

Hvorfor spør han hva jeg er ute etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spurte om jeg var ute etter forhold eller hva jeg var ute etter, hvorfor spør han om sånt? 

han sa han likte meg også

alt dette face to face 

liksom likte meg som person da

Anonymkode: 91682...c9d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han vil vite om du er int i bare sex eller forhold.

• Liker 2
Skrevet

Han vil vel vite det da? Hvis han er ute etter et forhold, og du ikke, eller omvendt, så er det like greit å avslutte. 

Anonymkode: 6c1c4...24f

Skrevet

Altså klarer ikke folk å tenke selv lenger?

Anonymkode: 8b41f...715

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han vil vel vite det da? Hvis han er ute etter et forhold, og du ikke, eller omvendt, så er det like greit å avslutte. 

Anonymkode: 6c1c4...24f

Ja men synes det var rart å bli spurt om, og han lurte på hvor lengr jeg var singel og hvorfor blablabla

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt naturlig å spørre om alt det. Kanskje er han interessert i et forhold kanskje bare sex så han vil finne ut hva du er.

Anonymkode: 31dc2...515

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså klarer ikke folk å tenke selv lenger?

mens noen skjønner spørsmålet og dets omfang går andre rett i "ute etter? Hva mener han ute etter? Jeg er da ikke UTE etter noe? Hvorfor spør han om det?" OG så vrir seg inn i en veldig woke tanke der alt blir vanskelig og alt har en agenda og ingenting er enkelt og vrææææl så vanskelig livet er for meg.. .. 

Anonymkode: de86a...b19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han spurte om jeg var ute etter forhold eller hva jeg var ute etter, hvorfor spør han om sånt? 

han sa han likte meg også

alt dette face to face 

liksom likte meg som person da

Fordi han lurer på det? Burde vel være opplagt 

Hvis du ikke spesifikt har sagt hva du ser etter, så er da det et legitimt spørsmål, for å finne ut av om man ønsker det samme 

Anonymkode: a8db9...dde

Skrevet

Ja men synes det var rart å bli spurt om, og han lurte på hvor lengr jeg var singel og hvorfor blablabla

Er du veldig ung ts? 

• Liker 1
Skrevet

Troller du eller? Det er helt vanlig å lure på hva en date er ute etter. Ønsker han forhold, og du sex, så er det vel greit å finne ut av det med en gang. Veldig merkelig ting å henge seg opp i 🤔

Anonymkode: a8db9...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...