AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Hei kg! Vet det er mange tilsvarende tråder her, men i de tilfellene har man vært på intervju direkte hos potensiell arbeidsgiver. Jeg var på samtale for to uker siden, for en stilling der virksomheten har engasjert rekrutteringsselskap i forbindelse med ansettelsen. Jeg følte selv at intervjuet gikk bra, men har ikke hørt noe siden. Vet at det er mye som skjer før jul, men syns stillingen virket så utrolig spennende, og begynner å bli mer og mer bekymret over å ikke ha hørt noe 🙁 Er det innafor å ringe eller sende e-mail og spørre? Hvordan formulerer man seg, i så fall? Bør jeg vente litt til? Anonymkode: d93b2...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Basert på min erfaring går prosessen vanligvis raskt dersom du er den rette kandidaten. Selv om det ofte står "under behandling," kan det hende at prosessen allerede er avsluttet. Jeg kjenner til et tilfelle der en person som ikke var blitt kalt inn til intervju, ringte etter to uker for å sjekke status og finne ut hvorfor vedkommende ikke gikk videre. Å ringe kan ofte være mer effektivt enn å sende e-post. En telefonsamtale gir muligheten til å få direkte og presise svar, noe som ofte kan være vanskelig å oppnå gjennom en høflig e-postutveksling. Anonymkode: ce754...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på min erfaring går prosessen vanligvis raskt dersom du er den rette kandidaten. Selv om det ofte står "under behandling," kan det hende at prosessen allerede er avsluttet. Jeg kjenner til et tilfelle der en person som ikke var blitt kalt inn til intervju, ringte etter to uker for å sjekke status og finne ut hvorfor vedkommende ikke gikk videre. Å ringe kan ofte være mer effektivt enn å sende e-post. En telefonsamtale gir muligheten til å få direkte og presise svar, noe som ofte kan være vanskelig å oppnå gjennom en høflig e-postutveksling. Anonymkode: ce754...2e8 Uff, ja.. prøver å trøste meg med at søknadsfristen gikk ut for kun noen dager siden, men er jo 2 uker siden jeg var på intervju. Takk for svar! -ts Anonymkode: d93b2...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå