AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Før du tenker at jeg er gal, la meg forklare. For noen år siden fikk jeg kreft i eggstokkene og bukhulen. Etter mange operasjoner og mye behandling er ikke sexlivet hva det en gang var. Det vil si vi har det fint seksuelt og elsker hverandre, men det er vondt med penetrering. Det går nesten ikke mer. Mannen min er fremdeles ung, og det føles ille å ta fra han sexlivet på denne måten. Jeg vet at han ønsker sex, men han vil ikkje såre meg. Han er veldig omtenksom og snill. Jeg har selv foreslått at vi kan teste ut sex med andre. Altså at han får møte noen for sex. Hvordan går man frem med noe slikt? Finnes det apper for å møtes til tilfeldig sex? Ønsker jo kun sex , ikke noe forhold. Eg vet det er risikabelt både på den ene og andre måten, og dere må gjerne si jeg er både dum og naiv selv om det ikke er det jeg spør etter hjelp med. Det er en stor sorg å ikke lenger kunne gi han det "han trenger" selv, og jeg hadde satt pris på seriøse svar om hvordan man kan gå frem. Hvis noen har erfaring med dette, vil eg gjerne høre om det. Anonymkode: 489b5...e4b 4
Enni Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Vil du da være ok med det om mannen forlater deg fordi han fikk følelser for de han hadde sex med? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Ikke partnere, men partner. Jeg ser at den overskriften ble dum, men man kan visst ikke redigere. Anonymkode: 489b5...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 Jeg hadde håpet på litt mer seriøse svar enn dette. Jeg skriver her fordi jeg er i en fortvilet situasjon. Anonymkode: 489b5...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Jeg er enig med den som svarte at det er en stor risiko. Mannen din kan fort falle for en annen. Anonymkode: 117ac...200
Irak Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Før du tenker at jeg er gal, la meg forklare. For noen år siden fikk jeg kreft i eggstokkene og bukhulen. Etter mange operasjoner og mye behandling er ikke sexlivet hva det en gang var. Det vil si vi har det fint seksuelt og elsker hverandre, men det er vondt med penetrering. Det går nesten ikke mer. Mannen min er fremdeles ung, og det føles ille å ta fra han sexlivet på denne måten. Jeg vet at han ønsker sex, men han vil ikkje såre meg. Han er veldig omtenksom og snill. Jeg har selv foreslått at vi kan teste ut sex med andre. Altså at han får møte noen for sex. Hvordan går man frem med noe slikt? Finnes det apper for å møtes til tilfeldig sex? Ønsker jo kun sex , ikke noe forhold. Eg vet det er risikabelt både på den ene og andre måten, og dere må gjerne si jeg er både dum og naiv selv om det ikke er det jeg spør etter hjelp med. Det er en stor sorg å ikke lenger kunne gi han det "han trenger" selv, og jeg hadde satt pris på seriøse svar om hvordan man kan gå frem. Hvis noen har erfaring med dette, vil eg gjerne høre om det. Anonymkode: 489b5...e4b Så snill du er med han ❤️. Håper han viser seg din tillit verdig for den er unik. Jeg kan for lite om det så håper det er noen andre som kan hjelpe deg. Ellers så går del vel an å prøve sondere seg fram i terrenget. Bare være litt kritisk til hvem dere velger slik at det ikke er damer med skjult agenda, for da kan det fort bli bråk.... Det fortjener du ikke ❤️. 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Skrevet 9. desember 2024 Jeg er kvinne ,som møter en for sex I tillegg til min kjæreste. Alt er åpent og avklaret mellom partene. Vi møtes kun for sex. Det går bra her, men jeg tror at kan være svært krevende mht sjalusi og usikkerhet på partner. For å si det sånn, det kan bli bra..men også veldig vanskelig. Spicymatch, Cupido, victoria Milan er nettsteder dere kan søke på. Anonymkode: bc6e1...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Skrevet 9. desember 2024 Kan det være en ide å snakke med en sexolog? Anonymkode: 0ba3b...2e7 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #10 Skrevet 9. desember 2024 Hva med anal og oralsex? Han er vel ikke avhengig av musa di? Anonymkode: 4764e...f09
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Skrevet 9. desember 2024 Cupido, Lyst-Club og andre swingers sider kan man søke på. Om man da har en profil der dere står som par og at han har lov til å treffe andre damer, så kan det være enklere enn om han skal søke alene. Det finnes endel kvinner i par som gjerne møter menn, og da er det ofte en fordel at han også er i et forhold på grunn av at det føles tryggere for dama han skal møte. Anonymkode: 5cfbb...3a0 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Skrevet 9. desember 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Så snill du er med han ❤️. Håper han viser seg din tillit verdig for den er unik. Jeg kan for lite om det så håper det er noen andre som kan hjelpe deg. Ellers så går del vel an å prøve sondere seg fram i terrenget. Bare være litt kritisk til hvem dere velger slik at det ikke er damer med skjult agenda, for da kan det fort bli bråk.... Det fortjener du ikke ❤️. Tusen takk for et fint svar❤️ Dette er jo på ingen måte noen drømmesituasjon, men han fortjener å ha et sexliv fordi om jeg er syk og jeg stoler på han. Anonymkode: 489b5...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er kvinne ,som møter en for sex I tillegg til min kjæreste. Alt er åpent og avklaret mellom partene. Vi møtes kun for sex. Det går bra her, men jeg tror at kan være svært krevende mht sjalusi og usikkerhet på partner. For å si det sånn, det kan bli bra..men også veldig vanskelig. Spicymatch, Cupido, victoria Milan er nettsteder dere kan søke på. Anonymkode: bc6e1...e7d Takk for både svar og for at du deler erfaring 🙂 Anonymkode: 489b5...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #14 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er enig med den som svarte at det er en stor risiko. Mannen din kan fort falle for en annen. Anonymkode: 117ac...200 Det er jeg klar over, og tro meg. Vi har snakket mye om dette. Jeg ønsker likevel å se om det er en mulighet. Han fortjener å ha et sexliv. Vi er unge fremdeles, og det er vondt å frata han dette. Det er tross alt en stor del av livet. Anonymkode: 489b5...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #15 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan det være en ide å snakke med en sexolog? Anonymkode: 0ba3b...2e7 Det hadde nok vært lurt. Vi har snakket litt med helsepersonell om dette, men dette er ikke noe helsevesenet er så gode på å formidle hjelp i... Takk for tips 🙂 Anonymkode: 489b5...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Cupido, Lyst-Club og andre swingers sider kan man søke på. Om man da har en profil der dere står som par og at han har lov til å treffe andre damer, så kan det være enklere enn om han skal søke alene. Det finnes endel kvinner i par som gjerne møter menn, og da er det ofte en fordel at han også er i et forhold på grunn av at det føles tryggere for dama han skal møte. Anonymkode: 5cfbb...3a0 Takk for tips 🙂 Anonymkode: 489b5...e4b
Gorgonzola Skrevet 9. desember 2024 #17 Skrevet 9. desember 2024 Raust og fint tenkt🥰 Min tilbakemelding til deg er at dere finner ut av hvordan dere sammen ønsker å opprettholde nærhet og intimitet, som omhandler alt annet enn penetrerende (vaginal?) sex. Se om det er aktiviteter dere fristes av, begge to. Som du selv skriver, du foreslår å teste ut om sex med en annen kvinne for hans del. Da tenker jeg det er mye dere må snakke om i den forbindelse så det ikke blir for mange (emosjonelle og mentale) skjær i sjøen. Og det er om mulig enda viktigere dersom dere kommer dit at dere faktisk prøver. Åpen og ærlig evaluering om før, under og etter, slik at dere begge er omforente om at det funker, eller ikke. Jeg blir ofte beskyldt for å være både bitter, gammeldags og kvinnehater, noe som er langt fra hvem jeg er og oppfattes som, utenfor denne hønsegården (se der kom det igjen ) Det sagt, jeg er av den bestemte oppfatning at, på helt generelt grunnlag ,er kvinner vesentlig mer følelsesstyrt enn menn og dere MÅ tenke gjennom om dette er gjenkjennbart for dere også. Fordi - det er åpenbart en risiko at den "nye" kvinnen kan få følelser for din mann (finnes vel et utall tråder om tema her, der kvinner lurer på om sex = følelser for menn, fordi det speiler hva de selv tenker) og du kan selvsagt få følelser (frykt, sjalusi) overfor den nye kvinnen, om han vil forlate deg for henne etc. Og til slutt finnes det vel en risiko for at din mann blir mer hekta på den nye enn strengt tatt noen av dere så for dere når dere bare snakket om det. Men - igjen - raust og fint tenkt av deg. Håper dere finner ut av det, sammen ♥️ 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Skrevet 9. desember 2024 Synes faktisk at han gå resten av livet uten penering. Så jævla viktig er det ikke så lenge dere ellers har det fint seksuelt Anonymkode: 5a3e9...354 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jeg klar over, og tro meg. Vi har snakket mye om dette. Jeg ønsker likevel å se om det er en mulighet. Han fortjener å ha et sexliv. Vi er unge fremdeles, og det er vondt å frata han dette. Det er tross alt en stor del av livet. Anonymkode: 489b5...e4b Hvis dette er noe dere har snakket om, går jeg utifra at dette er noe han ønsker. Det beste er vel at han finner noen han tenner på og ønsker og ha sex med. Eller skal du godkjenne personen? Anonymkode: c37da...97c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Skrevet 9. desember 2024 Det er raust av deg å ønske ham dette og det finnes mange nettsteder hvor det er mulig. Selvfølgelig er det en risiko når en involverer andre, men det er fullt mulig om en er åpen om det. Vet ikke om det er din greie (men du virker jo åpen for mye), men dere kan jo også være åpen for en slags swingersopplegg, ikke nødvendigvis i sånne treff eller klubber, men hvor du på en måte er med på det. Ha med en ekstra i leken, for det kan jo på en måte ta bort denne risikoen for at han skal utvikle følelser for en annen, og det kan også gjøre at du kan få noe ekstra ut av det selv også - og rett rett og slett føre dere tettere sammen. Kan anbefale nettstedet "Fetlife", som i utgangspunktet ikke er noe direkte sjekkested, men hvor en kan lære mye av ulike seksuelle livsstiler. Som på alle steder er det mye forskjellig der, men det er også en del profiler der som lever ganske annerledes, ikke minst par som har ulike måter å involvere andre i sexlivet sitt. Uansett kan det være en ide å snakke om det og utforske, ikke minst mentalt, ulike tenningsmønstre og fantasier. Anonymkode: 99c4b...465 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå