Gå til innhold

Hva er grunner til at en mann sier de er forelsket i deg etter å ha pratet med deg én gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sier noen menn de er forelska i deg etter første møte? 

Anonymkode: f7ce9...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være flere grunner. Desperasjon etter kjæreste. Tror det vil gi sex. Sosialt klønete. Emosjonelt umoden

Ingen grunner som er et godt tegn.. 

Anonymkode: 1f2f6...df0

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Psykopater, ingen normale oppegående blir forelsket etter å ha pratet med noen en gang. 

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Illrødt flagg. 

Anonymkode: eb81b...661

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ildrødt*

Anonymkode: eb81b...661

• Liker 1
Skrevet

Love-bombing.

Anonymkode: 37a6b...51e

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Som mann så høres det rart ut, i beste fall er det uerfarenhet og at han har skapt en forelskelse under chatting. Men veldig fort gjort at det er forsøk på en hersketeknikk og lovebombing. Bør være skeptisk

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Lovebombing, desp. At de har følt seg ekstremt sett av deg, til tross for at de ikke har sett deg. Det siste: erfaring som bartender. Noen få menn øser ut av seg selv, og man ivaretar. Resultatet er at noen tror man har helt sjukt god kjemi.

Anonymkode: 794c4...e3a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Forelskelse kan være en umiddelbar tiltrekning til personer du ikke kjenner så godt, og stikker ofte ikke så dypt. Kjærlighet er noe annet, og kjærlighet kan det ta lang tid å utvikle.

Anonymkode: a5dc4...c0c

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Love bombingen.

Løp!

Anonymkode: af741...0f2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi de er psycho.

Anonymkode: 0d17e...b4a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi de er psycho.

Er de nødvendigvis det? Kan det ikke bare være uskyldig?

• Liker 1
Skrevet

Fordi noen ikke kjenner/vet forskjell på kåthet og forelskelse 

Anonymkode: 37952...3dc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Fordi de er forelsket? Jeg forelsket meg i mannen min etter 2 minutters samtale. Nydelige øyne og varmt smil var det som skulle til. Kjærlighet derimot, tar mer tid.

Anonymkode: 4b9e1...e0c

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi du er perfekt ❤️

Anonymkode: 36f30...20e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er de nødvendigvis det? Kan det ikke bare være uskyldig?

Hvor mange suksesshistorier kjenner du til hvor relasjonen startet med love bombing? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ønsker sex. Desperasjon. Ensomhet. De vil ha en kjæreste for enhver pris. Uansett hvem det er. Møtt noen sånne

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utviklet følelser igjennom mld, telefon- og videosamtaler? 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble forelsket i begge eksene mine etter bare ett møte og begge ble til langvarige forhold, var ikke noe kalkulert fra min side, jeg ble bare helt tullerusk. Så jeg trodde det var uskyldig og koselig når siste jeg datet sa han var forelsket etter første date, men han viste seg å ha psykopatiske trekk og var alt annet enn snill. Synd at manipulerende mennesker må ødelegge slik så man ikke lenger kan tro på de som kanskje mener det. 

Anonymkode: 58ece...118

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble forelsket i begge eksene mine etter bare ett møte og begge ble til langvarige forhold, var ikke noe kalkulert fra min side, jeg ble bare helt tullerusk. Så jeg trodde det var uskyldig og koselig når siste jeg datet sa han var forelsket etter første date, men han viste seg å ha psykopatiske trekk og var alt annet enn snill. Synd at manipulerende mennesker må ødelegge slik så man ikke lenger kan tro på de som kanskje mener det. 

Anonymkode: 58ece...118

Jeg har akkurat samme erfaring. 

Jeg blir lett betatt og små forelsket og har derfor tenkt at menn også kan bli det. Erfaringen min er at de mennene som er mest på med fagre ord i starten også de som sårer deg mest. 

Jeg har ikke helt gitt opp håpet på kjærlighet, men skeptisk har jeg definitivt blitt. 

Anonymkode: cab3d...cc9

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...