AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Min mor har bedt meg hjelpe med å finne gode hjelpemidler for å slutte å røyke. Jeg har aldri røkt, så jeg aner ikke! Men dere som har sluttet,kan dere anbefale det som hjalp dere? Enten det var nedtrapping, spray/tyggegummi/plaster, bøker, nettsider og div apper. Tusen takk! Anonymkode: 97265...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Snus hjalp meg veldig, har gått fra å røyke 20 røyk om dagen til ca 2 dager i mnd. Ja snus er farlig det og, men helsegevinsten å gå over til snus fra røyk er enorm. Slutta appen er bra for å se hvor mye man sparer og også hva som skjer med kroppen jo lenger tid man går uten røyk. Det er flere som har anbefalt boken endelig ikke-røyker så den kan også være verdt å sjekke ut 😊 Anonymkode: 8f8a8...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg sluttet røyke etter over 20 år. Brukte tyggegummi når det verste røyksuget kom de første ukene. Anonymkode: 2bd22...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå