Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det hjemme hos dere med denne døren.

Står nøkkelen i? Blir den brukt? Respekterer dere at noen bruker badet/toalettet hvis låsen ikke blir brukt?

...eller har dere effektivitet hvor hver alle er på badet samtidig med hvert sitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Da jeg bodde hjemme låste vi, og banket kun på døren dersom folk brukte en evighet i dusjen og sånt... Her jeg bor nå bor jeg alene, har ikke nøkkel i låsen, så har jeg flere gjester sier vi bare ifra

Skrevet

Vi har krok på døren men så bor vi fem voksne her da så det ville være vanskelig å holde styr på om det er ledig eller ei, uten å åpne å se ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har nøkler på badene, den som vil, låser, den som ikke gidder, lar vær ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi er to voksn og to barn her. Ingen nøkkel hverken på toalettet eller badet.

Skrevet

Vi har nøkkelen hengene på en knagg bak døra så ikke ungene skal falle for fristelsen og teste ut hvordan nøkkelen passer inn i hullet ;) de rekker foreløpig ikke opp, og når de rekker opp så har de blitt store nok til å låse opp igjen også!

Gjestene får beskjed om hvor nøkkelen henger hvis de spør eller vi husker å informere om det...

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Hos oss låser alle, bortsett fra minstemann - han har lært seg at det ikke er lurt... Nøkkelen står alltid i døra.

Endret av Bodillen
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi har lås, og låsen brukes. Men når det bare er meg og mannen her hender det at den står ulåst og at vi går inn selv om den andre er der.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har lås som brukes når det er gjester i huset, når det bare er familien så sier vi bare ifra at det er opptatt når vi hører noen kommer.

Skrevet

Nøkkelen står i døra, men brukes i grunn ganske sjelden. Bruker den hvis det er andre her, og hvis jeg er alene av en eller anne grunn.. Selv om døra ikke er låst respekterer vi at den andre er på badet, og kommer ikke inn uten og evt spørre først.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har nøkkel i døra. Jeg og ungene bruker den nesten aldri, mannen bruker den når han må ordentlig på do - men ikke når han tisser. Når vi er dusjer eller bader så låser vi aldri. Om morgenen er vi der inne alle sammen om det passer seg sånn. Ingen som må være der alene.

Vi er to voksne og to barn - men nå er barna små enda - eldste er 6 - så det kan nok hende ting endrer seg litt når de blir litt større.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg låser stort sett alltid, selv når jeg er alene hjemme.

vi har ikke nøkkel, men sånn man vrir rundt. greit når vi får barn; låser de seg inne kan man åpne utenfra.

Gjest baby-E
Skrevet

vi har lås...ikke sånn med nøkkel, men en annen type.

Låser alltid når jeg er på do/dusj

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har separat dusj og do. På do har vi nøkkel, men ikke på badet. Nøkkelen på do brukes igrunn sjelden, men jeg synes synes det er greit å ha den - er det gjester på besøk så brukes den.

På badet har vi ikke nøkkel, og der står egentlig døren ofte på gløtt selv om en av oss er der inne. Men nå er det jo bare meg og sambo - blir vi flere så blir det kanskje en endring på det.

Skrevet

Vi har nøkkel stående i døra, men benyttes kun når vi har gjester. På badet går vi om hverandre alle man. Dersom noen gjør "store forretninger", så advares vedkommede som tar i døra. Da går man inn på "eget ansvar" dersom noe MÅ hentes :)

Familien består av 2 voksne og 2 barn

Gjest Gjest
Skrevet

Når døra er igjen og lyset på, er det noen der. Men stesønnen på 9 har ikke helt evnen til å lese slike signaler. Jeg låser. Sambo gjør det ikke.

Gjest lilletroll
Skrevet

Når døren til badet er lukket, er det opptatt. Dette fungerer uten problemer, og uten uhell!

Når vi har besøk brukes låsen, men nøkkelen tas da ut for hver gang, for det er veeeldig fort gjort å låse seg inne, og det ønsker vi ikke for vår 4 åring.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ethvert menneskes frihet å kunne få låse døren på badet.

Gjest -Lykke-
Skrevet

Vi har nøkkel i døren både på do og badet,og de fleste her i huset bruker den.

Skrevet

Nøkkel i døra. Samboern låser alltid, og jeg stortsett.. Vanesak.. Når jeg er på do, vil jeg være i fred. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...