absinthia Skrevet mandag kl 13:16 #41 Del Skrevet mandag kl 13:16 Mest sannsynlig en fødsel som 19- åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet mandag kl 13:17 #42 Del Skrevet mandag kl 13:17 Etter fødsel med første, nyresvikt. Da var jeg 22 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:19 #43 Del Skrevet mandag kl 13:19 Svangerskapsforgiftningen hadde nok tatt meg. Om den ikke hadde gjort det hadde manglende rier gjort det. Hadde da dødd med to fostre i magen for de ville ikke komme ut. Så jeg hadde vært 25 år. Eller kanskje infeksjon i tannkjøttet av en visdomstann som aldri kom opp, bare lagde infeksjoner som jeg trengte antibiotika for. Kanskje kroppen hadde klart å ta infeksjonen, kanskje jeg dødd av blodforgiftning. Ikke godt å si. Da hadde jeg vært 22 år. Anonymkode: 65bf4...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:39 #44 Del Skrevet mandag kl 13:39 Muligens under første fødsel som 22-åring. Helt sikkert da en cyste på eggstokken sprakk så jeg fikk indre blødninger som 28-åring. Anonymkode: cfea5...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Sol_ Skrevet mandag kl 13:42 #45 Del Skrevet mandag kl 13:42 1-2 år. Av enten meslinger eller en ulykke jeg trengte hjelp på sykehus for. Hadde nok dødd i barsel også med min førstefødte, holdt på å blø ihjel på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:44 #46 Del Skrevet mandag kl 13:44 Tja, under fødsel kanskje? Var visst komplisert... Og tvilling i tillegg, husker ikke når de sluttet å legge ut yngste tvillingen? Hadde jeg overlevd de første årene, hadde jeg nok dødd i løpet av barneårene, for måtte stadig på div penicillin-kurer for det ene og det andre. Eller når jeg var 16 og fikk lungebetennelse første gang... Eller 18 og kyssesyken (men jeg hadde kanskje ikke kysset noen da, med mindre jeg var gift?) og ble liggende på sykehuset i 2 uker med intravenøst... Eller den lungebetennelsen når jeg var rundt 30, som i tillegg også var nyrebekkenbetennelse og førte til lungekollaps? Men for å være ærlig: Hadde faktisk foretrukket å slippe å bli gammel. Og hadde jeg visst hvordan livet skulle bli, hadde jeg valgt å avstå fra behandling, slik jeg har gjort de siste gangene jeg har hatt lungebetennelse. Men da har jeg heller ikke vært så syk at jeg har trengt sykehus, av en eller annen grunn.... Anonymkode: 9e210...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:45 #47 Del Skrevet mandag kl 13:45 Hadde ikke vært død enda 32. Aldri vært syk. Eller kanskje jeg hadde dødd av influensa? Men har aldri tatt vaksine mot det heller, så neppe Anonymkode: e615b...cb9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:46 #48 Del Skrevet mandag kl 13:46 Jeg hadde ikke overlevd fødselen min. Anonymkode: aae6f...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 #49 Del Skrevet mandag kl 13:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mistenker at jeg hadde vært død etter en alvorlig nyrebekkenbetennelse da jeg var 21 år. Hva med dere? Uten den moderne legevitenskapen hadde mange av oss vært død for lengst Anonymkode: 4f4a5...0a9 Ikke enda værtfall som 41 åring Anonymkode: 2e7a0...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 #50 Del Skrevet mandag kl 13:48 Jeg hadde nok død kort tid etter fødselen, og tatt med mamma i slengen. Anonymkode: ffc78...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:50 #51 Del Skrevet mandag kl 13:50 Hadde sultet ihjel kort tid etter fødsel. Anonymkode: 8b513...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:01 #52 Del Skrevet mandag kl 14:01 Veldig tidlig, er ekstremt nærsynt. Uten briller hadde jeg ikke klart meg. Om jeg så skulle levd en stund så hadde jeg dødd da jeg fødte sønnen min. Anonymkode: 520f5...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 14:02 #53 Del Skrevet mandag kl 14:02 Jeg hadde ikke vært død, er 54 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet mandag kl 14:08 #54 Del Skrevet mandag kl 14:08 Jeg hadde vært død som barn pga diverse sykdommer som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:11 #55 Del Skrevet mandag kl 14:11 Jeg tror ikke jeg har hatt noen alvorlige sykdommer eller fødsler som hadde tatt knekken på meg. Ikke som jeg vet. Barnet mitt hadde dødd ved fødsel da.. Anonymkode: 0bc69...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:13 #56 Del Skrevet mandag kl 14:13 Under første fødsel da jeg var 31 år, den endte i akutt keisersnitt. Da hadde både jeg og baby røket med. Hadde forsåvidt ikke overlevd fødsel nr 2 og 3 heller, da begge endte med store blødninger (over 2,5 liter) som krevde operasjon for å stoppe. Hadde jeg valgt å være barnløs hadde jeg nok levd lenge, for blir aldri syk. Anonymkode: 18ad7...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet mandag kl 14:29 #57 Del Skrevet mandag kl 14:29 Hadde blitt 30. Svangerskap på eggleder. Hadde blødd ihjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:46 #58 Del Skrevet mandag kl 14:46 Hadde dødd under fødsel uten hjelpen mamma fikk på sykehuset. Mulig hun også hadde dødd (21 år). Anonymkode: a7aee...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:53 #59 Del Skrevet mandag kl 14:53 Syv måneder, pga hjertefeil som trengte akutt operasjon. Anonymkode: ac255...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:59 #60 Del Skrevet mandag kl 14:59 Som 17-åring. Da fikk jeg diabetes type 1, og for 200 år siden var ikke insulin oppdaget. Anonymkode: f75bc...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå