AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #81 Del Skrevet 9. desember 2024 Rundt 17-18, pga diabetes. Anonymkode: 391e2...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. desember 2024 #82 Del Skrevet 9. desember 2024 Både min mor og jeg hadde dødd under min fødsel, så mine yngre søsken hadde aldri blitt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 9. desember 2024 #83 Del Skrevet 9. desember 2024 Som 14-åring da jeg fikk diabetes1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 9. desember 2024 #84 Del Skrevet 9. desember 2024 Hadde strøket med av urosepsis som 7 åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #85 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dengang døde svært mange av tæring / lungetuberkulose. Noen døde av betennelse fra sår/ skader. Det er altså umulig å vite. Anonymkode: 5d37d...5c3 Nå var det vel mer snakk om egenopplevd sykdom i dag som vi fint kan kurere med moderne medisin, men som du hadde dødd av for 200 år siden. Du vet vel selv hva slags sykdommer og tilstander du har vært i gjennom livet Anonymkode: 4f4a5...0a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 9. desember 2024 #86 Del Skrevet 9. desember 2024 Forvirret23 skrev (7 timer siden): Da jeg ble født Samma her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 9. desember 2024 #87 Del Skrevet 9. desember 2024 Av RS virus når jeg var 2 uker mest sannsynlig. Var innlagt i to uker med pustehjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #88 Del Skrevet 9. desember 2024 11 åring. Blodforgiftning Anonymkode: 2ee85...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #89 Del Skrevet 9. desember 2024 Hadde nok dødd som ettåring pga blindtarmbetennelse... evt i 12-13års alder, av en av de mange kraftig lungebetennelsene jeg hadde. Anonymkode: 8bb0b...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 9. desember 2024 #90 Del Skrevet 9. desember 2024 Tenker 11-12 års alderen. Det fantes ikke organtransplantasjon da🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La_Reina Skrevet 9. desember 2024 #91 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg hadde dødd av nyrebekkenbetennelse da jeg var 14 år, eller under fødselen til første barn da jeg var 35 år. Men jeg ville nok vært gravid lenge før jeg ble 35 så jeg hadde nok neppe levd lengere enn til første svangerskap. Hadde jeg overlevd dette, ville brystkreften tatt meg til slutt. Takk til moderne medisin for mitt lange liv og som bare blir lengere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. desember 2024 #92 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mistenker at jeg hadde vært død etter en alvorlig nyrebekkenbetennelse da jeg var 21 år. Hva med dere? Uten den moderne legevitenskapen hadde mange av oss vært død for lengst Anonymkode: 4f4a5...0a9 Det er umulig å vite om heller ikke noe jeg gidder å bruke energi på å spekulere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #93 Del Skrevet 9. desember 2024 Muligens kort tid etter fødselen. Jeg var undervektig selv om jeg ble født til termin, fikk hard medfart under fødselen og lå en stund i kuvøse. Hvis jeg hadde overlevd det, så hadde jeg sannsynligvis dødd av nyrebekkenbetennelse i løpet av barndommen. Jeg hadde mye urinveisinfeksjoner, noen av dem gikk over til nyrebekkenbetennelse. Anonymkode: 61da8...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #94 Del Skrevet 9. desember 2024 Tja, jeg har opplevd veldig lite farlige ting som potensielt kunne tatt livet av meg om jeg levde for 200 år siden. Jeg var ni-ti år da jeg beit meg i tunga så hardt at jeg måtte sy, noe de vanligvis ikke gjør med tungen. Blødde veldig mye og husker mamma og jeg tok bussen til legevakten. Fikk bedøvelse før de sydde, men den virket ikke. Hadde antageligvis dødd den gangen pga enten blodtap eller infeksjon vil jeg tro. Eventuelt ved fødsel i og med jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning, da var jeg 24 år. Anonymkode: d7e45...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #95 Del Skrevet 9. desember 2024 Vanskelig å si, men kanskje lungebetennelse som 31 åring hadde tatt meg. Har aldri vært så syk som da Anonymkode: 3689f...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #96 Del Skrevet 9. desember 2024 Som spedbarn eller toddler pga medfødt kjeve/gane/leppespalte. De sultet vel ihjel på den tiden. Eller som fireåring med kraniebrudd, kanskje. Senere har jeg slitt med å kjempe unna infeksjoner og ville definitivt dødd av sepsis før fylte 30 om jeg levde da. Barnet mitt ville dødd i magen, siden kroppen var helt uferdig med svangerskapet da morkaken sluttet å formidle næring til baby. Anonymkode: 79311...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #97 Del Skrevet 10. desember 2024 21 år. Hellp i svangerskapet. Anonymkode: dce12...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #98 Del Skrevet 10. desember 2024 Trolig av blodforgiftning som 15-åring i hvertfall, og som følge av fødsel 1 og fødsel 2 i 20-og 30-årene🙈 Anonymkode: 66bf9...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 10. desember 2024 #99 Del Skrevet 10. desember 2024 Ganske sikkert som lite barn. Hadde astma og hyppige bronkitter og lungebetennelser. Den store forvandlingen kom da vi fikk penicillin. Nå har jeg passert forventet levealder og ganske frisk og sprek. Jeg mistenker at mye av forvandlingen ligger i et godt opptrent immunforsvar, både med vaksiner og LITT passende urenslighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #100 Del Skrevet 10. desember 2024 I 1994 tok jeg kirurgisk abort og i dagene etter fikk jeg blodforgiftning, og hadde dødd hadde jeg kommet på sykehuset 2 t senere, sa legene. Holdt på å blø ihjel og organene var i ferd med å kollapse. Anonymkode: f88e3...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå