AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Er det mulig å oppdage det ila. 1-2 dater? Noe konkret man kan se etter eller fange opp? Jeg tenker at misogyny er et godt tegn på at han er incel. Liker Andrew Tate er et annet godt tegn. Hva mer? Anonymkode: ca5f2...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Trump-supporter Mer opptatt av seg selv enn daten Tilbyr seg ikke å betale Enig, Andrew Tate fan 🥱 Sitter på KG Anonymkode: 2d54c...afa 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) En incel er for meg en mann som er veldig selvsentrert og egoistisk. Alt handler om han. En mann som ikke lurer på om du har det bra feks. En mann som egentlig ikke er interessert i deg....Han bare trenger deg for å oppfylle sine egne behov. Det er faktisk så enkelt som det. Min X var det. Og dette var noe av det han var dårligst på: Evnen til å bry seg om andre... Det er så lite attraktivt som man kan få det... Og veldig få evner å si unnskyld når dem har gjort andre mennesker vondt... Det kan man egentlig bare glemme. En incel sier aldri unnskyld for smerten han påfører andre mennesker... Så i mine øyne er en incel mer som en robot enn et menneske... De lever ikke, de bare eksisterer... Og nei jeg er overhodet ikke sjalu på min X. Unner han faktisk alt det beste, bare ikke på tross av meg. Jeg fortjener et liv jeg også ❤️. Så er det alle andre det er noe feil med og ikke dem! Ikke vil dem i terapi heller, for det er jo ikke noe galt med dem! Endret 9. desember 2024 av Irak 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trump-supporter Mer opptatt av seg selv enn daten Tilbyr seg ikke å betale Enig, Andrew Tate fan 🥱 Sitter på KG Anonymkode: 2d54c...afa Brukere som skriver idioti som over er ofte incels av den mannlige eller kvinnelige varianten. Det som faktisk kjennetegner incels er er unormalt forhold til motsatt kjønn. Enten fordi de forguder dem og er creepy eller fordi de hater dem og er sint. Anonymkode: 8e660...55b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Er mange forvirrede sjeler der ute.. kvinner som menn Anonymkode: c0ac7...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 En mann som klager på damer og snakker stygt om damer. Anonymkode: f664f...abc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg forbinder det med folk som hater det motsatte kjønn og klandrer det motsatte kjønn for alt. Er mange kvinner som er slik også. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 Incels som navnet forklarer er folk som ufrivillig ikke har sex. Så hvis du har lyst å ha sex med dem, så er de ikke incels. Ganske enkelt. Anonymkode: 9db34...c6a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Be ham om å fortelle om noen kvinner han beundrer (og som han ikke er i slekt med eller som gjør noe for ham). 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. desember 2024 #10 Del Skrevet 9. desember 2024 Macro skrev (1 time siden): Jeg forbinder det med folk som hater det motsatte kjønn og klandrer det motsatte kjønn for alt. Er mange kvinner som er slik også. Absolutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trump-supporter Anonymkode: 2d54c...afa 52% av hvite kvinner stemte på Trump 🤣 Anonymkode: 56d95...a95 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Umulig å identifisere slikt. Du kan ikke se på en mann at han er upult mot sin vilje. Anonymkode: 573fe...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 Han snakker om kvinner som en ensartet gruppe. Og sånn er det i hans hode, jeg tror ikke han selv skjønner hvor rart det høres ut for folk som forholder seg til kvinner som individer. Anonymkode: 72f36...8a1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #14 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg tror ikke nødvendigvis en incel sier noe som helst stygt om damer. Men jeg tror nok han er veldig nervøs. Anonymkode: 50982...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #15 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke nødvendigvis en incel sier noe som helst stygt om damer. Men jeg tror nok han er veldig nervøs. Anonymkode: 50982...35d Dette. Dessverre har incel blitt et skjellsord. Trodde kvinner hadde empati jeg. Anonymkode: e0d61...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #16 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det mulig å oppdage det ila. 1-2 dater? Noe konkret man kan se etter eller fange opp? Jeg tenker at misogyny er et godt tegn på at han er incel. Liker Andrew Tate er et annet godt tegn. Hva mer? Anonymkode: ca5f2...ac2 Du oppdager det lenge før første date. Du skal kunne oppdage dette i løpet av helt innledende skriftlige meldinger. Incels er ikke normalfungerende mennesker. De fungerer så dårlig at de ikke engang vet hva de skal kamuflere for omverdenen for å fremstå fungerende. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke nødvendigvis en incel sier noe som helst stygt om damer. Men jeg tror nok han er veldig nervøs. Anonymkode: 50982...35d Nei. En incel er en mann som hater kvinner. Hater han ikke kvinner er han ikke en incel. Da er han bare en helt standard singel mann. Finnes drøssevis av single menn (og kvinner) selvsagt. Du blir ikke incel av å være singel, det skal ingen være engstelig for, du blir incel av å være et forkastelig menneske som tilfeldigvis er singel. Anonymkode: b0047...3ab 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 9. desember 2024 #17 Del Skrevet 9. desember 2024 De er aggresive mot kvinner og også menn som er typisk kjekkase siden de føler seg undelegne. De takler ikke at andre er bedre enn dem. Sosial lavt fungerende, reagerer brått fra aggresjon til en smiskende adferd. Sett krav tidlig i bli kjent fasen, forsøk gjerne å utfordre personen litt ekstra for å teste om reaksjonene er ute av balanse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #18 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trump-supporter Mer opptatt av seg selv enn daten Tilbyr seg ikke å betale Enig, Andrew Tate fan 🥱 Sitter på KG Anonymkode: 2d54c...afa Trump-supporter er incels da er jo 60% menn i USA incels og 40% av damene Så mannen skal betale👍 Er du sikkert det er negativt for at en mann vil høre ha synspunkter fra Anonymkode: 573cc...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #19 Del Skrevet 9. desember 2024 Lhs folka trår til igjen. Skjønner dere ikke at dette er en trolle bot? Og dere som svarer vet dere seriøst ikke hva en incel er? Da bør dere kanskje komme dere litt vekk fra kg og andre konspirasjonsforum og oppsøke legitime medier. Anonymkode: 163dc...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #20 Del Skrevet 9. desember 2024 En incel er en som har mangelfull empatiutvikling. Mulig det kommer fra måten han har blitt møtt på i oppvekst. At alle har rett på det man ønsker seg uten videre egeninnsats. Lav selvinnsikt. Stort behov for å rette skyld til disse som ikke innfrir ønskene, som er kvinner og samfunnet generelt. Har liten selvinnsikt. Veldig stort utseendefokus. Er man ikke pen har man tapt. Ser veldig opp til typen Chad, men hater han også. Sex er noe alle menn har krav på, og da helst med noen som ser bra ut. Finner likesinnede på nett der de holder fast ved spikrede teorier på hvordan datingmarkedet er. En stor bitterhet mot kvinner fordi disse tidlig i livet deres har vært noen som innfrir og skal imøtegå alle ønsker. Stor frustrasjon når de opplever at dette ikke stemmer, derav stort behov for å rope ut om urettferdighet og at de melder seg ut. Anonymkode: faa31...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå