Gå til innhold

jobb uten utlyst stilling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg vil søke om å jobbe på noen av arbeidsplassene som er i nærheten av der jeg bor. det er da snakk om barnehager, eldrehjem og hjem for folk med nedsatt funksjon. men ingen av disse har utlyste stillinger så jeg vil søke en åpen stilling. jeg har litt erfaring fra barnehage og tar en litt relevant utdanning som passer alle.

men jeg er usikker på hvordan jeg skal sende søknaden. hva skal jeg skrive når jeg ikke helt vet hva slags oppgaver jeg kan gjøre? og skal jeg bare sende cv og søknad til en mail jeg finner?

noen som har fått jobb på den måten?

Anonymkode: c2b9f...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte åpne søknader pr post, men det er noen år siden. Men tror jeg hadde gjort det igjen fordi jeg tror de drukner litt i e-poster, men ikke i brevpost og at det derfor vil skille seg ut 😅 Eller kanskje begge deler, usikker. Jeg fikk jobb på den måten veldig fort. 

Sendte en generell åpen søknad og la selvsagt ved CVen min. 

Anonymkode: 2b8d3...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har oppgitt en adresse for åone søknader kan du sende dit, eller se om du finner noe skjema for åpen søknad på hjemmesidene. Mulig noen har en hr-avdeling du eventuelt kan spørre om de tar i mot åpne søknader.

Hvis vi mottar søknader på e-post, så henviser vi til skjema på nettsiden og sletter e-posten. Pga gdpr har vi ikke lov til å lagre noe som helst slikt som kommer via e-post.

Anonymkode: 3230b...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...