AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Skrevet 9. desember 2024 Noen som har erfaring med dette studie?☺️ Anonymkode: ef198...48a
gobbledigook Skrevet 9. desember 2024 #2 Skrevet 9. desember 2024 Den er jo ny fra høsten 2025, så litt vanskelig med erfaringer der
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Skrevet 9. desember 2024 Hvilket universitet i nord? Anonymkode: c32bf...f77
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket universitet i nord? Anonymkode: c32bf...f77 Det heter Nord universitet. Og som noen sier, umulig med erfaringer når dette er helt nytt. Studiet vil være på Nesna, men er vel delvis nett- og samlingsbasert? Anonymkode: 108be...4ec
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Skrevet 9. desember 2024 Jeg har erfaring med Engelsk 1-7 (15+15 studiepoeng) der det ene faget var om språklig oppbygging og grammatikk/fonetikk + didaktikk og det andre om bruk av litteratur i engelsk + didaktikk. Jeg opplevde kurset om selve språket som veldig tøft. Det gikk bra men var slitsomt å lære så detaljerte setningsanalysernog pugge fonemer og fornem-symbol. Didaktikken var tidvis litt selvforklarende og tidvis veldig fin og oppklarende (spesielt de biter som omhandler collocations og de som omhandlet "tenses and aspects" med direkte forklaring og eksempler om norsk ungdom og barn som skal lære grammatiske tider vi ikke har i norsk mm. Vi hadde flere bøker ment for både mellomtrinnet og ungdomstrinnet, så jeg antar det vil være mye likt på 1-7. Litt usikker på hva du spør om, men jeg snakker flytende engelsk med godt vokabular og rettskriving - men jeg lærte mye og synes det var gøy og fikk utfordret meg masse. Anonymkode: 03629...e49
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Skrevet 9. desember 2024 Tusen takk for det utfyllende og informative svaret! ☺️ Jeg vurderer dette studiet, Engelsk 1 for 1.-10. trinn,: https://www.nord.no/studier/kompetanse-for-kvalitet-engelsk-1-for-1-10-trinn . Så vidt jeg har forstått, har det eksistert i noen år nå. Jeg vet i hvert fall at det startet opp i august 2024, og at det er noen som allerede er i gang med det nå. Beklager hvis jeg formulerte meg uklart – Det jeg lurer for eks på er: Hvordan er arbeidskravene? Hvordan var eksamen i forhold til selve studiet? Anonymkode: ef198...48a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Skrevet 9. desember 2024 Det var helt uklart ut fra HI at det var dette studiet du spurte om… dette er ganske smalt, jeg foreslår at du kontakter universitetet i stedet. Du skal ha bekker flaks for å finne noen her inne som har tatt akkurat det studiet. Og du bør starte en tråd med en mer beskrivende tittel. Anonymkode: 108be...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå