AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Har brukt gratisversjon, og prøvde å oppgradere til chat gpt plus i dag, som ikke fungerte. Fordi jeg visstnok har logget inn fra 3 enheter tidligere. Har iphone og ipad; usikker på hva den tredje enheten er. Men jeg må betale 250kr for en mnd når jeg prøver å kansellere. Det hadde vært helt ok om jeg fikk tilgang-men dette er 250kr for ingenting. Hva kan jeg gjøre utenom de hersens chat botene jeg har prøvd et par timer nå? Anonymkode: 76514...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Det du opplever høres frustrerende ut. Her er noen steg du kan prøve for å få hjelp uten å måtte forholde deg til automatiserte chatboter: 1. Kontakt OpenAI Kundesupport Direkte Gå til OpenAIs kundestøtte. Nederst på siden finner du et alternativ for å sende en forespørsel. Beskriv problemet ditt klart og tydelig, og spesifiser at du allerede har prøvd chatbotene uten suksess. 2. Bekreft Antall Enheter Logg ut av alle enheter: Logg inn på kontoen din via en nettleser. Gå til innstillingene og sjekk om det finnes en oversikt over innloggede enheter (eller bruk muligheten for å logge ut fra alle). Deretter kan du logge inn igjen på bare én enhet og prøve på nytt. 3. Kanseller og Refunder Betalingen Dersom du blir belastet uten å få tilgang til tjenesten, kan du be om refusjon: Ta kontakt med kundestøtte med dokumentasjon på problemet. Dersom OpenAI ikke svarer tilfredsstillende, kan du ta kontakt med kortselskapet eller PayPal for å bestride betalingen. 4. Bruk en Alternativ Betalingsmetode Prøv å betale med et annet kort eller betalingssystem for å unngå tidligere tekniske feil. 5. Sosiale Medier Hvis du ikke får hjelp via de offisielle kanalene, kan du prøve å kontakte OpenAI via sosiale medier (f.eks. Twitter/X) for raskere oppmerksomhet. Notat: Hvis dette ikke løser problemet, kan jeg hjelpe deg med å formulere en presis klage til kundestøtten. Husk å beholde all korrespondanse og kvitteringer som dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Tusen takk for utfyllende svar🙏Jeg sendte klage og innen en time var alt i orden. Men det var på iphonen, nå er jeg litt i stuss om jeg tør bruke appen på ipad😬🫣Redd det blir sperret, noe som skjedde med gratisversjonen en gang. Anonymkode: 76514...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 hudorm1 skrev (4 timer siden): Det du opplever høres frustrerende ut. Her er noen steg du kan prøve for å få hjelp uten å måtte forholde deg til automatiserte chatboter: 1. Kontakt OpenAI Kundesupport Direkte Gå til OpenAIs kundestøtte. Nederst på siden finner du et alternativ for å sende en forespørsel. Beskriv problemet ditt klart og tydelig, og spesifiser at du allerede har prøvd chatbotene uten suksess. 2. Bekreft Antall Enheter Logg ut av alle enheter: Logg inn på kontoen din via en nettleser. Gå til innstillingene og sjekk om det finnes en oversikt over innloggede enheter (eller bruk muligheten for å logge ut fra alle). Deretter kan du logge inn igjen på bare én enhet og prøve på nytt. 3. Kanseller og Refunder Betalingen Dersom du blir belastet uten å få tilgang til tjenesten, kan du be om refusjon: Ta kontakt med kundestøtte med dokumentasjon på problemet. Dersom OpenAI ikke svarer tilfredsstillende, kan du ta kontakt med kortselskapet eller PayPal for å bestride betalingen. 4. Bruk en Alternativ Betalingsmetode Prøv å betale med et annet kort eller betalingssystem for å unngå tidligere tekniske feil. 5. Sosiale Medier Hvis du ikke får hjelp via de offisielle kanalene, kan du prøve å kontakte OpenAI via sosiale medier (f.eks. Twitter/X) for raskere oppmerksomhet. Notat: Hvis dette ikke løser problemet, kan jeg hjelpe deg med å formulere en presis klage til kundestøtten. Husk å beholde all korrespondanse og kvitteringer som dokumentasjon. 🤣😂🤣😂 Genialt å bruke ChatGPT som svar Anonymkode: 23fb2...9a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 🤣😂🤣😂 Genialt å bruke ChatGPT som svar Anonymkode: 23fb2...9a0 Haha😅ja det var det Anonymkode: 76514...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå