Gå til innhold

Får ikke oppgradert til chat gpt plus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt gratisversjon, og prøvde å oppgradere til chat gpt plus i dag, som ikke fungerte. Fordi jeg visstnok har logget inn fra 3 enheter tidligere. Har iphone og ipad; usikker på hva den tredje enheten er. Men jeg må betale 250kr for en mnd når jeg prøver å kansellere. Det hadde vært helt ok om jeg fikk tilgang-men dette er 250kr for ingenting. Hva kan jeg gjøre utenom de hersens chat botene jeg har prøvd et par timer nå?

Anonymkode: 76514...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du opplever høres frustrerende ut. Her er noen steg du kan prøve for å få hjelp uten å måtte forholde deg til automatiserte chatboter:

1. Kontakt OpenAI Kundesupport Direkte

• Gå til OpenAIs kundestøtte.
  • Nederst på siden finner du et alternativ for å sende en forespørsel.
  • Beskriv problemet ditt klart og tydelig, og spesifiser at du allerede har prøvd chatbotene uten suksess.

2. Bekreft Antall Enheter

• Logg ut av alle enheter:
    1. Logg inn på kontoen din via en nettleser.
    2. Gå til innstillingene og sjekk om det finnes en oversikt over innloggede enheter (eller bruk muligheten for å logge ut fra alle).
  • Deretter kan du logge inn igjen på bare én enhet og prøve på nytt.

3. Kanseller og Refunder Betalingen

• Dersom du blir belastet uten å få tilgang til tjenesten, kan du be om refusjon:
    1. Ta kontakt med kundestøtte med dokumentasjon på problemet.
    2. Dersom OpenAI ikke svarer tilfredsstillende, kan du ta kontakt med kortselskapet eller PayPal for å bestride betalingen.

4. Bruk en Alternativ Betalingsmetode

• Prøv å betale med et annet kort eller betalingssystem for å unngå tidligere tekniske feil.

5. Sosiale Medier

• Hvis du ikke får hjelp via de offisielle kanalene, kan du prøve å kontakte OpenAI via sosiale medier (f.eks. Twitter/X) for raskere oppmerksomhet.

Notat:

Hvis dette ikke løser problemet, kan jeg hjelpe deg med å formulere en presis klage til kundestøtten. Husk å beholde all korrespondanse og kvitteringer som dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for utfyllende svar🙏Jeg sendte klage og innen en time var alt i orden. Men det var på iphonen, nå er jeg litt i stuss om jeg tør bruke appen på ipad😬🫣Redd det blir sperret, noe som skjedde med gratisversjonen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (4 timer siden):

Det du opplever høres frustrerende ut. Her er noen steg du kan prøve for å få hjelp uten å måtte forholde deg til automatiserte chatboter:

1. Kontakt OpenAI Kundesupport Direkte

• Gå til OpenAIs kundestøtte.
  • Nederst på siden finner du et alternativ for å sende en forespørsel.
  • Beskriv problemet ditt klart og tydelig, og spesifiser at du allerede har prøvd chatbotene uten suksess.

2. Bekreft Antall Enheter

• Logg ut av alle enheter:
    1. Logg inn på kontoen din via en nettleser.
    2. Gå til innstillingene og sjekk om det finnes en oversikt over innloggede enheter (eller bruk muligheten for å logge ut fra alle).
  • Deretter kan du logge inn igjen på bare én enhet og prøve på nytt.

3. Kanseller og Refunder Betalingen

• Dersom du blir belastet uten å få tilgang til tjenesten, kan du be om refusjon:
    1. Ta kontakt med kundestøtte med dokumentasjon på problemet.
    2. Dersom OpenAI ikke svarer tilfredsstillende, kan du ta kontakt med kortselskapet eller PayPal for å bestride betalingen.

4. Bruk en Alternativ Betalingsmetode

• Prøv å betale med et annet kort eller betalingssystem for å unngå tidligere tekniske feil.

5. Sosiale Medier

• Hvis du ikke får hjelp via de offisielle kanalene, kan du prøve å kontakte OpenAI via sosiale medier (f.eks. Twitter/X) for raskere oppmerksomhet.

Notat:

Hvis dette ikke løser problemet, kan jeg hjelpe deg med å formulere en presis klage til kundestøtten. Husk å beholde all korrespondanse og kvitteringer som dokumentasjon.

🤣😂🤣😂

Genialt å bruke ChatGPT som svar 

Anonymkode: 23fb2...9a0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

🤣😂🤣😂

Genialt å bruke ChatGPT som svar 

Anonymkode: 23fb2...9a0

Haha😅ja det var det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...