AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Et det noen fler her som spiller? Og noen av dere som klarer «best i Norge?» personlig klarer jeg sjeldent bedre enn folk flest, og lurer på hvordan i all verden noen klarer å fullføre brettet på 13-14 trekk. I dag er best i Norge 12, men jeg har enn så lenge ikke klart mer enn 18. https://www.nrk.no/spill/former Anonymkode: d22b2...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Har klart to bedre en folk flest en gang. Ellers klarer jeg like mange som folk flest eller en bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Noen ser slike ting lettere enn andre. Hjernene våre fungerer ulikt. Gode sjakkspillere kan f.eks. se mange trekk frem i spillet og noen ganger spille bedre enn en datamaskin. "Former"-spillet kan nok på en måte likne på sjakk hvor man må se flere trekk frem for å finne beste strategi. Og noen har kanskje bare flaks? Endret 9. desember 2024 av aksase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg er bedre enn folk flest i dag, med 16 🥳 Har vel hatt 3-4 ganger med bedre enn folk flest, og et par ganger tangert rekorden. Jeg er bedre på former enn ordgreia 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Må dele denne, kun flaks. Sliter vanligvis med å komme i nærheten av de beste. Anonymkode: b97db...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må dele denne, kun flaks. Sliter vanligvis med å komme i nærheten av de beste. Anonymkode: b97db...65a Det var feil på såillet 22 november. så hverken du eller jeg klarte det på tre trekk. Bare så du er klar over det 😅 Anonymkode: 0d983...5ca 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var feil på såillet 22 november. så hverken du eller jeg klarte det på tre trekk. Bare så du er klar over det 😅 Anonymkode: 0d983...5ca Ja, det skal godt gjøres å klikke vekk FIRE farger på TRE trekk Jeg har spilt ganske mange dager, og klart bedre enn folk flest én eneste dag, likt som folk flest noen få dager, og dårligere enn folk flest veldig mange ganger. Anonymkode: d9e58...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 9. desember 2024 #8 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg spiller det på t-banen og litt om kveldene. Liker det og har klart best i Norge flere ganger. Men varierer litt fra brett til brett hvor få trekk jeg klarer det på 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #9 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg har også klart best i Norge noen ganger og flere ganger bedre enn folk flest. Men ikke på første forsøk. Har hatt mange forsøk før jeg har klart det såpass bra. Anonymkode: 480de...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 9. desember 2024 #10 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg pleier klare bedre enn folk flest, og dagens rekord noen få ganger. I dag ett trekk unna rekorden (13/12), irriterer meg grønn!! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #11 Del Skrevet 9. desember 2024 Klart 13 trekk en gang. Ellers er jeg stort sett rundt folk flest eller dårligere. Anonymkode: 65816...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #12 Del Skrevet 9. desember 2024 Rullerusk skrev (18 minutter siden): Jeg spiller det på t-banen og litt om kveldene. Liker det og har klart best i Norge flere ganger. Men varierer litt fra brett til brett hvor få trekk jeg klarer det på 🙂 Har du noen konkrete strategier? Jeg klarer som regel bedre enn folk flest, men alltid i hvert fall to trekk dårligere enn best i Norge. Anonymkode: 1afba...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 9. desember 2024 #13 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) . Endret 14. desember 2024 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynlen Skrevet 9. desember 2024 #14 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg klarer alltid bedre enn folk flest men har bare klart best i Norge én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 9. desember 2024 #15 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du noen konkrete strategier? Jeg klarer som regel bedre enn folk flest, men alltid i hvert fall to trekk dårligere enn best i Norge. Anonymkode: 1afba...98c Det kommer helt an på brettet. Men hvis jeg ser at jeg kan «samle» brikker i en farge langs den nederste linja, og ta disse i ett trekk er det alltid effektivt. Endret 9. desember 2024 av Rullerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #16 Del Skrevet 10. desember 2024 Rullerusk skrev (9 timer siden): Det kommer helt an på brettet. Men hvis jeg ser at jeg kan «samle» brikker i en farge langs den nederste linja, og ta disse i ett trekk er det alltid effektivt. Godt tips! Har lurt på om de som klarer det på så få trekk har brukt AI, men det er vel noen som rett og slett bare er veldig gode på å se mange trekk remover. Bare forstår ikke at det er mulig! I dag er best i Norge 14 og jeg har klart 16 (samme som folk flest). Kanskje det er håp om å få det til. Anonymkode: d22b2...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #17 Del Skrevet 10. desember 2024 aksase skrev (23 timer siden): Noen ser slike ting lettere enn andre. Hjernene våre fungerer ulikt. Gode sjakkspillere kan f.eks. se mange trekk frem i spillet og noen ganger spille bedre enn en datamaskin. "Former"-spillet kan nok på en måte likne på sjakk hvor man må se flere trekk frem for å finne beste strategi. Og noen har kanskje bare flaks? Nei, omtrent ingen sjakkspillere ser mange trekk fremover i spillet. Anonymkode: 05912...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 10. desember 2024 #18 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Godt tips! Har lurt på om de som klarer det på så få trekk har brukt AI, men det er vel noen som rett og slett bare er veldig gode på å se mange trekk remover. Bare forstår ikke at det er mulig! I dag er best i Norge 14 og jeg har klart 16 (samme som folk flest). Kanskje det er håp om å få det til. Anonymkode: d22b2...55d Det klarer du. Jeg tok den raskt denne her, nå spiller jeg til 13 også starter jeg om igjen 😅 Endret 10. desember 2024 av Rullerusk Bildekrøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg er hekta 😅 Gir meg ikke før jeg har klart en bedre enn "folk flest". Fin tidtrøyte på t-banen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 Myrmica skrev (18 timer siden): Jeg er hekta 😅 Gir meg ikke før jeg har klart en bedre enn "folk flest". Fin tidtrøyte på t-banen! Det har blitt målet mitt også! Klarer som regel én bedre, men det stopper der. Anonymkode: d22b2...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå