AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #41 Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei, man kommer ikke til en restaurant for å spise i rolige omgivelser. Når man går ut og spiser så er det ganske høyt støynivå uansett klientell da de fleste snakker sammen, og når mange snakker i ett rom så blir det støy. At du synes barna på nabobordet bråkte er jo din opplevelse av det, og ingen kan si at det er en feil opplevelse. Men det man kan si er at barn har like stor rett til å dra på restaurant å spise og deres behov er like viktige som dine, og hvis du ikke tåler støy så må du la være å dra ut å spise. At du drikker en flaske rødvin og lat barnet ditt stirre på Ipad fordi du vil ha ro og fred er ikke en god måte å ta med barnet ditt ut å spise så egentlig bør du vurdere deg selv før du tenker stygt om alle andre. Anonymkode: a3223...183 Hilsen mammaen som fikk 3 lærere til å skifte yrke Anonymkode: e7b40...c8c 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #42 Skrevet 11. desember 2024 Helt ærlig er jeg ganske lamslått av å se svarene på min tråd. De henger seg opp i mine drikkevaner enn å lese hva tråden handler om!!! OG HVA JEG LAR SØNNEN MIN GJØRE….. pleier ikke banne, men fy faen. Pass dere Anonymkode: 72163...b1f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #43 Skrevet 11. desember 2024 Små barn, helt ok. Barn som bråker og forstyrrer, enten de er ett år eller sju eller femten, tar man virkelig ikke med seg på restaurant og er til plage for andre! Jeg blir rasende av sånne foreldre. Men det blir helt feil å nekte barn generelt på restaurant, en del barn en både rolige og veloppdragne (men at min var med å restaurant som ettåring uten å rope, skrike, marke rundt, handler neppe om min eminente oppdragelse men bare om rolig og harmonisk barn.). Anonymkode: 9204a...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå