Gå til innhold

Make SoMe great again!

SeBraHaHa

Anbefalte innlegg

Bli med å ta tilbake internett.

Nå må vi slutte å betale regningene til hverdags influenserne ved å scrolle med de mens de er på butikken å handler, vasker stua eller bretter klær. 
Eller værre: Eksponerer barna sine.

«Jeg eksponerer ikke barnet» 5 minutter senere «Ola tåler ikke melk og har utslett»

«Anonnse: i samarbeid med Barnas hus har Kari på seg..»

Hva er det vi driver med?!

La de som tar opp virkelige, viktige, genuine og forskjellgjørende temaer for komme frem. 

Bli med å UNFOLLOW! Senk de følgertallene. 
Er du med? 

#makeSoMegreatagain

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sluttet å følge Stina Bakken, Iselin Guttormsen, Martine Halvorsen og Kristjania Vera (Klarte sikkert ikke å skrive navnet riktig, men hvem bryr seg).

Flere skal det bli!

Er du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke så mye "again". Jeg har aldri vært opptatt av å følge influencere eller mennesker jeg ikke egentlig bryr meg om, eller tema jeg blir dårlig av. Jeg følger temaer som gir meg oppsyk, temaer som gjør at jeg ler så jeg rister på dårlige dager. Jeg følger kreative mennesker, jeg følger humorkanaler, reiseliv, natur, friluftsliv, dyr. Jeg følger fargeglade mennesker som gir meg energi og nye ideer. Temaer som gir empowerment, sterke, tydelige mennesker, mennesker som heier på andre. Mennesker jeg kan kjenne meg igjen i, temaer og saker jeg brenner for. 

Jeg går aktivt inn på some på ræva dårlige dager fordi det gir meg oppsyk, latter, glede nettopp fordi jeg følger kontoer som er oppbyggende. Instagram kan få enhver jævlig dag til å bli 10 ganger bedre for meg. 

Jeg har aldri helt skjønt vitsen med å følge mennesker som gjør at en hater some. Some er et fantastisk verktøy, hvordan du bruker det er helt opp til deg. Men det er rart at så mange bruker det så til de grader feil og destruktivt (det gjelder både influensere men de er uskyldig sånn sett fordi de bare ønsker å tjene penger og vi vet det jo alle sammen... Følgere derimot??? Hvordan blir en så dum at en følger noen en ikke liker, ikke får noe positivt ut av? Som gir deg nada annet enn irritasjon og psykisk uhelse? Også skylder en på de en følger eller some i det hele tatt? Det er en gåte for meg. Det blir like dumt som å bli forbanna på at kalkulatoren ikke lager mat for deg, en bruker verktøyet feil om en tror at en kalkulator er en personlig kokk. Men some har for meg alltid vært great.

Men for all del flott om flere skjønner at some i seg selv kan by på mye mer annet enn barna til influensere, det var på tide igrunn👍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...