Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 6 uker, i går var jeg i selskap og ble tatt bilder av, og i dag får jeg de sent til meg. 
Jeg får sjokk over hvor stor og stygg jeg er blitt, jeg må et forvrengt bilde av meg selv, for jeg har følt meg så tynn og pen, men der har jeg tatt feil. 
Hva er deres tips til å få tilbake gamle seg. 
Ble fader meg deprimert. 

Anonymkode: da942...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes. Det er 6 uker siden du var gravid! Fokuser på babyen du, ikke at kroppen din bære preg av graviditeten. 

Anonymkode: 7c816...bc1

• Liker 6
Skrevet

Har hørt at man legger på seg 5-7 kilo på foto. Synes selv alltid jeg ser tjukk ut men vet at jeg ikke er det. I tillegg kommer dårlig lys og ansiktsuttrykk som gjør at man tar seg dårligere ut på foto enn i virkeligheten. Er en grunn til at alle modeller blir retusjert 😉 

Vær glad for at du har en frisk baby og en kropp som fungerer. Det er mye bedre å glede seg over det som er bra enn å være trist 😘

Anonymkode: fca40...54b

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst! I virkeligheten ser vi annerledes ut fordi vi er tredimensjonale, i konstant bevegelse, og omgitt av lys og skygger som endrer inntrykket. Et bilde, derimot, er et øyeblikk som er ‘fryst’ i tid, flatt og begrenset til det kameraet fanget i akkurat det sekundet. Et bilde er ikke virkeligheten. 

For det andre så går det over. Seks uker er ingen ting, jeg hadde det sånn i minst fire mnd. Så var jeg plutselig tilbake til meg selv. Spis sundt og variert og prøv å få litt fysisk aktivitet, om du ammer vil de ekstra kiloene være godt å ha da kroppen forbrenner ekstra. Men ikke stress ❤️ kroppen din har gjort noe helt magisk og det skal du være stolt av!

• Liker 1
Skrevet

Som flere skriver, så ser de fleste av oss verre ut på bilder enn i virkeligheten, spesielt tilfeldige bilder som er knipset uten at man poserer.

Anonymkode: f14bd...a11

Skrevet

Man føler seg så slank etter fødsel fordi den store magen er borte, men så sitter det jo noen kilo igjen, noe som er helt normalt. Ser selv det på bilder fra den tiden selv. For meg så forsvant gravid-kiloene av seg selv innen 4 mnd med begge barna. 

Det er lov å føle på ønske om å se ut «som seg selv» igjen. Men ikke la det ta alt fokus. 6 uker er veldig lite. Så går seg nok til med litt mer tid :) 

Anonymkode: 7cdaf...7ba

Skrevet

Det kan ta opp til to år før kroppen er tilbake tim normalen etter graviditet.

Slapp av, tenk på å gi kroppen de næringsstoffene den trenger og prøv å tenke på hvor fantstisk kroppen din er som har gjennomgått et svangerskap og båret fram et sunt og velskapt barn❤️

seks uker, da hadde jeg knapt slutter å blø.

Anonymkode: 0d53e...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...