MzMe Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 Noen som følger henne? Syns hu virker som ei koselig dame ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Har aldri hørt om henne, måtte sjekke det opp - enda en voksen som eksponerer barna sine i sosiale medier. Så svaret på spørsmålet ditt er nei jeg følger henne ikke, og jeg kan heller ikke se hva som er koselig med å eksponere barnas privatliv. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Sammy! skrev (24 minutter siden): Har aldri hørt om henne, måtte sjekke det opp - enda en voksen som eksponerer barna sine i sosiale medier. Så svaret på spørsmålet ditt er nei jeg følger henne ikke, og jeg kan heller ikke se hva som er koselig med å eksponere barnas privatliv. Dette! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg måtte sjekke opp jeg også, for jeg synes det er så rart med voksne som identifiserer seg selv ut fra hvor mange barn de har. Her er det da overdrevent filterbruk, eksponering av barn og glamorifisering og markedsføring av pyramidespill. Nei takk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 Nok en aloe vera mamma…..hun blir sikkert kjempe rik på dette….🙈 og så til de grader eksponering av barn😬😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 Det er vel hun selv som har startet tråden og? Jeg har ikke latt meg friste til å sjekke. Svarene i tråden holder for meg😅 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 9. desember 2024 #7 Del Skrevet 9. desember 2024 Heavy filter på dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 10. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) bonsaijenta skrev (7 timer siden): Det er vel hun selv som har startet tråden og? Jeg har ikke latt meg friste til å sjekke. Svarene i tråden holder for meg😅 Jeg ble «beskyldt» for å være Mariann Oftedal etter at jeg laget tråd om henne også, såå.. keep it going 😂😂 Endret 10. desember 2024 av MzMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå