Gå til innhold

Problem med kyssing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er kyssing noe som tenner meg veldig og en veldig viktig del av sexen. Nå har jeg blitt sammen med en mann som er en dårlig kysser, for meg i hvert fall. Veldig mye tunge, veldig vått!  og selv om jeg i har lyst blir det med kyssingen rett og slett litt turnoff. Er redd for å såre han ved å si noe, men jeg klarer heller ikke å tenne på en som kysser på den måten. Og vi passer godt sammen på alle andre måter. Hva gjør jeg?

Anonymkode: ba313...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lærer ham. 

Jeg har det også sånn med kjæresten min, og han hadde ikke noe annet valg enn å lære. Der skal sies at han liker også godt å kysse slik, han blir hardere av det fortere, men glemmer seg ofte ut. 

Anonymkode: e9ba6...a8c

Skrevet

Som en kvinne i motsatt ende- absolutt ja lær han opp. 
Jeg fikk nylig beskjed om at jeg ikke kunne kysse, jeg ble ikke fornærmet fordi jeg vet at jeg kan kysse- jeg kunne kysse han forrige jeg var med veldig bra og jeg var med han i veldig mange år. Og har ikke kysset noen særlig andre… Og han hadde ganske store lepper så det var det jeg var vandt til å kysse. Han jeg dater nå har helt andre lepper og det krever en helt annen teknikk for å være godt for begge, så jeg må «lære» meg opp på nytt på en måte. 
han sa ifra på en veldig fin og hyggelig måte, og jeg tok meg ikke nær av det overhodet. Synd hvis det skulle velte ellers god relasjon fordi han ikke turte si ifra. 

Skal sies at jeg øver meg fortsatt litt 🙈 fort gjort for meg å falle tilbake på gamle vaner innimellom, så er en slags tilvennignssak. Men hvis du liker fyren- tren han opp- så går det seg nok til for dere begge! 

Anonymkode: a72ee...64f

Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg skjønner at jeg må prøve å være direkte til han, på en fin måte. Men jeg har utsatt og utsatt det og nå har det gått noen måneder uten at jeg har sagt noe. Burde ha tatt det opp med en gang, men oppfatter også at denne måten å kysse på er en del av hans tenningsmønster, til våtere til bedre på en måte. Kanskje jeg da tar fra han noe?..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Burde ha tatt det opp med en gang, men oppfatter også at denne måten å kysse på er en del av hans tenningsmønster, til våtere til bedre på en måte. Kanskje jeg da tar fra han noe?..

I såfall får det være opp til ham å kommunisere om dét. Du kan ikke ta på deg ansvaret for å vite hva han tenner mest på, du må være ærlig om hva som funker best for deg, og han må ta det samme ansvaret for seg selv.

Du kan forsåvidt være litt sneaky med å ta det opp, om du syns det er vanskelig å være direkte. Det trenger ikke nødvendigvis å være "du har alltid kysset på en ekkel måte, nå vil jeg ha noe annet". Det kan like godt være "Kan vi prøve å kysse med mindre/ingen tunge nå? Tror det hadde vært skikkelig deilig." 🙃 Evt. styre kyssinga mer selv, holde seg til små/mindre våte kyss selv, og trekke deg bort/dytte ham litt unna eller dytte igjen kjeften på ham litt når han blir for ivrig og slafsete. Men på en vennlig og leken måte, da, ikke sånn sur og kontrollerende. Og så får man bare være veldig tydelig på at denne "nye" idéen var fantastisk deilig og tennende. Om han ikke liker dette, blir det hans jobb å ta opp dette.

Endret av kommodevaran
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Hvordan gå til sengs med en som ikke kan å kysse? Men for meg er kyssing veldig viktig - så han når ikke lenger hvis han ikke kan kysse meg. 

Med kjæresten min sa jeg fra første dag - "kyssingen vår er ikke helt i takt, det må vi finne ut av". Enkelt og greit, ikke kritikk men et felles problem.

Når vi får det til merker jeg at han foretrekker den måten å kysse på men jeg tror rett og slett ikke han er vant til å være sammen med noen som gjør annet enn å "nusse". Heldigvis for meg ser jeg at han liker min måte også da. Men det krever litt trening. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 7.45):

For meg er kyssing noe som tenner meg veldig og en veldig viktig del av sexen. Nå har jeg blitt sammen med en mann som er en dårlig kysser, for meg i hvert fall. Veldig mye tunge, veldig vått!  og selv om jeg i har lyst blir det med kyssingen rett og slett litt turnoff. Er redd for å såre han ved å si noe, men jeg klarer heller ikke å tenne på en som kysser på den måten. Og vi passer godt sammen på alle andre måter. Hva gjør jeg?

Jeg liker å kysse og også med tunga, men det som er mye mer viktig er om dama liker det eller hvordan hun liker det.  Sex er minst liker mye å gi som å motta

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 17.45):

Jeg skjønner ikke. Hvordan gå til sengs med en som ikke kan å kysse? Men for meg er kyssing veldig viktig - så han når ikke lenger hvis han ikke kan kysse meg. 

Med kjæresten min sa jeg fra første dag - "kyssingen vår er ikke helt i takt, det må vi finne ut av". Enkelt og greit, ikke kritikk men et felles problem.

Når vi får det til merker jeg at han foretrekker den måten å kysse på men jeg tror rett og slett ikke han er vant til å være sammen med noen som gjør annet enn å "nusse". Heldigvis for meg ser jeg at han liker min måte også da. Men det krever litt trening. 

Det er viktig å øve masse på kyssing selv om man kan det 😂. Jeg er så sprø at jeg øver på meg selv 🤣🤣🤣🤣. Kysse i takt ja. Da trenger man nesten en å øve med. Helt klart. Ser den 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...