AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #1 Del Skrevet 9. desember 2024 «Han vil se tatoveringene mine» «Han sender snap, og sier jeg er fin» «Han legger merke til når jeg har fikset neglene mine» «Han husker et band jeg ikke hadde snakket om på over ett år, og plutselig snakker om igjen» «Han har lyst å jobbe dobbelt bare for å jobbet med meg» «han bytter gjerne vakten sin bare for å jobbe med meg, men tørr ikke fordi han tenker sjefen sier noe på det» vil han ha vennskap eller noe mer? Anonymkode: 314a6...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #2 Del Skrevet 9. desember 2024 Du vet bedre enn oss Altså, alt du skriver kan jo i teorien bare være noe en work bestie kunne gjort. Men jeg tenker han er interessert, og tenker at du egentlig vet det - man merker det jo Er du interessert i han da? Anonymkode: 7fb66...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 Tror du folk på kg er synske? Anonymkode: 78c9a...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 Vil ha et ligg, sånn var min kollega også Anonymkode: 27534...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå